Nadchodząca gra opisuje się jako Zoo Tycoon, ale zawiera fantastyczne stworzenia. Jedyne, co mogę powiedzieć o tym boisku, to: w końcu.
Wydawnictwo Goblinz ogłosiło nadchodzącą grę Fantastic Haven, grę polegającą na zarządzaniu relaksem, polegającą na budowaniu schronienia dla uroczych stworzeń. Dołączone są także pewne elementy budowania miasta, w miarę jak wybierasz, gdzie zbudować magiczne sanktuarium i powoli budujesz infrastrukturę, aby pomieścić jeszcze więcej stworzeń, badać nowe technologie i pomagać swoim zwierzęcym przyjaciołom w prosperowaniu.
„Przyprowadź stworzenia z powrotem do schroniska i zrehabilituj je” – czytamy w opisie strony sklepu Fantastic Haven. „Umieść je w odpowiednich strukturach kwarantanny, a następnie przenieś do sanktuarium z innymi zgodnymi stworzeniami i ich biotopem, trzymając je w izolacji od innych. Kiedy nadejdzie odpowiedni czas, wypuść je z powrotem na wolność, pomagając przywrócić magię.
Możesz także wysłać „grupy zwiadowcze, aby zbadały interesujące miejsca i odnalazły istoty w potrzebie”. Ale co jeszcze ciekawsze, możesz „negocjować z wrogą ludnością za pomocą dyplomacji, aby stworzyć silne więzi” i „szkolić swoich obywateli, aby właściwie opiekowali się fantastycznymi stworzeniami”.
Nie mogę się doczekać, jak Fantastyczna Przystań ponownie łączy elementy budowania miasta – które zwykle dotyczą podboju, wydobywania i kolonizacji – w grę o przywracaniu natury. W tym sensie gra przypomina mi tegoroczną, znakomitą Terra Nil, „odwróconego budowniczego miasta” opowiadającego o naprawie ekologicznej.
Fantastic Haven planuje udostępnić grę we wczesnym dostępie w przyszłym roku, w 2024 r. Na Twitterze wydawca ujawnił, że wczesny dostęp będzie dostępny tylko na PC, a grę można znaleźć na Steamie.
Więcej tajnych perełek znajdziesz w naszym nadchodzące Indie przewodnik.