Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Zapytany, czy jego nowa gra science-fiction to „bardziej Mass Effect czy Severance”, 19-letni weteran BioWare twierdzi, że można „podzielić różnicę”.

/
/
/
127 Views

Były pisarz i kierownik projektu BioWare, Mac Walters, podzielił się niedawno kilkoma spostrzeżeniami na temat nowej gry studia Worlds Untold. Choć szczegółów nie znamy, wiemy, że będzie to przygodowa gra akcji science fiction, a nie RPG w stylu Mass Effect.

Podczas wywiadu z OdMax podcastu o grach, szef studia Worlds Untold opowiadał o swojej karierze w BioWare i dalszych planach w swoim nowym przedsięwzięciu. Według niego następny projekt będzie mieszanką elementów Mass Effect i, co zaskakujące, serialu science-fiction Severance emitowanego przez Apple TV.

Zapytany o następną grę, Walters poświęcił trochę czasu na opisanie swoich doświadczeń w pracy w BioWare i tego, w jaki sposób wpłynęło to na jego pracę nad nadchodzącą grą.

„Oczywiście, nasze pierwsze przedsięwzięcie [is a sci-fi game]” – mówi Walters w odpowiedzi na pracę w tym gatunku. „Chcę zachować w tym ostrożność; budujesz studio; nie wiesz dokąd zmierza przyszłość. Nie sądzę, że zajmujemy się wyłącznie science fiction, ale z pewnością myślę, że w naszej pierwszej ofercie, dlaczego nie mielibyśmy się na tym oprzeć? Powiedziałbym, że szerszym terminem na to jest „fikcja spekulacyjna”. Podoba mi się to określenie; to jak spekulowanie na temat przyszłości i tego, co może być.”

W trakcie wywiadu Walters jasno stwierdził, że debiutancka gra dla Worlds Untold będzie grą akcji/przygodową science-fiction, a nie grą RPG w stylu tytułów BioWare. Wcześniej Walters był głównym scenarzystą oryginalnej trylogii Mass Effect oraz dyrektorem projektu Mass Effect Andromeda i Legendary Edition. Po zakończeniu prac nad Legendary Edition, która zremasterowała oryginalną trylogię, Walters opuścił BioWare i założył studio Worlds Untold.

Zapytany o styl gry, szef studia Worlds Untold przywołał niedawny dramat Severance, serial science-fiction, którego akcja rozgrywa się w tajemniczym biurze, gdzie pracownicy walczą z surrealistyczną biurokracją panującą w korytarzach budynku. Kolejną grą utrzymaną w stylu podobnym do Severance jest Control firmy Remedy Entertainment, z którą wielu porównywało się w momencie debiutu serialu. Według Waltersa nowa gra studia World Untold skupi się na tej koncepcji, która opiera się na bardziej ugruntowanym świecie science fiction.

„Myślę, że nagrałem, mówiąc: «To nie będzie kolejna opera kosmiczna». To nie jest to, co próbuję osiągnąć. Myślę, że dzieje się wiele naprawdę interesujących rzeczy, szczególnie w przestrzeni streamingowej, które eksplorują spekulatywną fikcję. Spójrz na serial taki jak Severance – czy to science fiction , czy nie? Ale z pewnością jestem też frajerem futurystyki. Chodzi więc o znalezienie tego idealnego punktu, co, mam nadzieję, udało nam się osiągnąć w przypadku IP.

Na pytanie, czy nowe IP będzie bliższe Mass Effect czy Severance, Walters odpowiedział; „Czy można to powiedzieć uczciwie? Wiesz, może podzielimy różnicę”.

Mac Walters miał o wiele więcej do powiedzenia w podcaście MinnMax. Oprócz opowiedzenia o tym, dlaczego opuszczenie BioWare po wydaniu Legendary Edition było właściwym posunięciem, wspomniał także o tym, czy kiedykolwiek rozważy pracę nad inną grą Mass Effect.

Minie trochę czasu, zanim zobaczymy, co przyniesie nowa gra od Worlds Untold, ale na razie możesz dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć o grze BioWare Efekt Masowy 5 z naszym podręcznym przewodnikiem.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar