Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Wywiad Unearthed z Satoru Iwatą pokazuje, jak DS informował o 20 latach Nintendo: „Myślę, że jeśli chodzi o rozrywkę, wiemy najlepiej”

/
/
/
67 Views

Nieżyjący już prezes Nintendo, Satoru Iwata, nadzorował premierę DS i Wii, pomagając zapoczątkować nowoczesną erę firmy. W niedawno ujawnionym wywiadzie z 2004 roku Iwata wyjaśnił filozofię, która doprowadziła do stworzenia tych dwóch systemów, a z perspektywy czasu staje się jasne, że to wszystko wpływało na ostatnie 20 lat Nintendo.

Wywiad został pierwotnie przeprowadzony dla ok Artykuł w New York Timesie autorstwa długoletniego dziennikarza zajmującego się grami, Stephena Totilo, ale w tej historii wykorzystano tylko dwa cytaty z pełnej dyskusji z Iwatą. Teraz, 20 lat później, Totilo w końcu przepisał dla swojego wywiadu większe fragmenty wywiadu Biuletyn plików gryodkrywając fascynujące spostrzeżenia Iwaty.

W 2004 roku DS miał zmierzyć się z PSP, znacznie bardziej zaawansowaną graficznie technologią gier przenośnych. Przed premierą obu systemów konsola PSP wydawała się wyraźnym faworytem w zbliżającej się wojnie konsolowej, ale w tym wywiadzie Iwata bagatelizował znaczenie ulepszeń graficznych.

„Zrozumieliśmy, że osiągamy granice w tym kierunku” – powiedziała Iwata. „Kiedy Nintendo prowadzi [it] jest wiodącą na świecie firmą rozrywkową, a jeśli chodzi o rozrywkę, myślę, że wiemy najlepiej. Mamy jakieś ostateczne przeznaczenie w rozrywce i to jest to [that] cokolwiek wspaniałego lub wspaniałego moglibyśmy wymyślić, w przyszłości ludziom się to znudzi”.

Iwata powiedziała, że ​​firma „uważa, że ​​zdecydowanie potrzebujemy zmiany paradygmatu w tej branży”. Ta zmiana paradygmatu obejmowała nowe schematy sterowania, które miały pomóc poszerzyć grono odbiorców gier – coś, co Nintendo miało zamiar zrobić z DS, a następnie podwoić je w przypadku (wówczas niezapowiedzianego) Wii.

Hiroshi Yamauchi, poprzednik Iwaty, również miał duży wpływ na kierunek DS. Po tym, jak zespół ds. rozwoju sprzętu Nintendo zakończył prace nad GBA SP, Iwata wyjaśnił, że rozpoczęli „pracę nad tym, co powinni zrobić z kolejną maszyną po wydaniu SP. I właśnie wtedy pan Yamauchi zaproponował pomysł: „Słuchaj, ty zdecydowanie trzeba wprowadzić jakąś dynamiczną zmianę, w tym możliwość dostosowania dwóch ekranów.'”

Iwata stwierdził, że był przekonany do koncepcji dwóch ekranów po tym, jak wraz z Shigeru Miyamoto omówili możliwość dodania panelu dotykowego. „Odbyło się wiele dyskusji na temat różnych pomysłów i możliwości, ale myślę, że sfinalizowanie pomysłu włączenia panelu dotykowego wynikało głównie z oceny pana Miyamoto” – powiedział Iwata.

Jeśli chcesz zobaczyć więcej, zdecydowanie powinieneś kliknąć powyższy link, aby uzyskać dodatkowe cytaty. To fascynująca sprawa, szczególnie że wydaje się, że jesteśmy gotowi zobaczyć, jaka będzie następna konsola Nintendo jeszcze w tym roku. Mając to na uwadze, ostatni cytat z Iwaty wydaje się szczególnie interesujący w 2024 roku.

„Zastanów się nad tym, niezależnie od tego, jaki przyszły produkt Nintendo może stworzyć, nie chodzi o małe zmiany, które zamierzamy wprowadzić” – powiedziała Iwata. „Wszystko, co Nintendo stworzy, będzie bardzo różnorodne i rewolucyjne. Jeśli nie uda nam się wprowadzić tak wielkich zmian, obawiam się, że ludziom szybko się to znudzi”.

To równie dobry moment, jak każdy inny, aby ponownie odwiedzić to miejsce najlepsze gry na DSa I najlepsze gry na Wii kiedykolwiek zrobiony.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar