Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Weteran World of Warcraft nie chce, aby jego nowa gra MMO powodowała FOMO: „Kiedy ukazała się Baldur’s Gate 3, chciałem po prostu dużo grać w Baldur’s Gate 3”

/
/
/
33 Views

Były weteran World of Warcraft i League of Legends, Greg „Ghostcrawler” Street, niedawno ogłosił powstanie własnej gry MMO o nazwie Ghost. Jednak w przeciwieństwie do mnóstwa trwających gier serwisowych na żywo, które pozornie błagają o codzienne logowanie się bez przerwy, Street twierdzi, że zespół nie chce dawać swoim graczom FOMO jako zachęty do powrotu. Duch rzekomo ma na celu wtargnięcie w twoje życie, a nie przejęcie go.

Street powiedziała to samo w studiu, w którym odbyło się pierwsze w historii AMA Fantastic Pixel Castle Youtube. Jeden z zainteresowanych potencjalnych graczy zadał pytanie dotyczące „bezdusznego dążenia do optymalizacji kosztem przyzwoitości społecznej”. Zasadniczo zapytali, w jaki sposób zespół planuje powstrzymać optymalizację przed zniszczeniem „tkanki społecznej gry”.

W odpowiedzi Street podzielił się swoją wiedzą na temat tego gatunku: „Odsłaniając nieco kurtynę, historyczny model biznesowy wielu gier MMO polegał na tym, aby gracze grali jak najwięcej, ponieważ stamtąd pochodzą przychody”. Od tego czasu inne gry związane z usługami na żywo przyjęły tę filozofię, oferując wyzwania czasowe, przepustki bojowe i cele sezonowe, ale Street uważa, że ​​ten model „nie zestarzał się zbyt dobrze”.

Jako przykład podaje jedno z największych wydawnictw roku. „Kiedy ukazała się Baldur’s Gate 3, chciałem po prostu dużo zagrać w Baldur’s Gate 3” – przyznał Street. „A gdybym w tym czasie dokonywał najazdów czy coś, mógłby to być problem dla mojej gildii. Jeśli jesteś hardkorowym raiderem, jak mój przyjaciel [user experience director] wyd [Altorfer] tutaj, to może być w porządku. Możesz chcieć cały czas raidować i wiemy, że gra optymalizacyjna jest fajna dla niektórych graczy. Chcą spróbować jako pierwsi pokonać bossa, a następnie pokonać DPS swojego przyjaciela. Rozumiemy.”

Jednak ludzie z Fantastic Pixel Castle szukają innego, bardziej przychylnego podejścia. „Naprawdę staramy się zaprojektować Ghosta tak, aby pasował do Twojego życia” – kontynuuje Street, „a ponieważ publikujemy tę historię w rozdziałach, jeśli masz wrażenie, że widziałeś koniec i chcesz na chwilę odpocząć w porządku – nie będziemy się na to złościć i postaramy się upewnić, że wszystkie systemy w grze będą to obsługiwać.”

Street wcześniej zagłębiał się w scenerię Ghosta, co według niego jest prawdą pod ogromnym wpływem obejmującego wiele wszechświatów scenerii Planescape.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar