Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Twórcy The Finals chcą uniknąć dalszych kontrowersji dotyczących wspomagania celowania, kontynuując testowanie „broni po broni”

/
/
/
37 Views

Embark Studios będzie nadal łagodzić problemy z agresywnym wspomaganiem celowania w swojej niszczycielskiej strzelance The Finals.

Studio wypuściło wczoraj łatkę rozwiązującą problem nieznośnego wspomagania celowania w grze, który rzekomo dawał graczom kontrolującym znaczną przewagę nad odwiecznymi rywalami w zakresie myszy i klawiatury. Zespół planuje jednak kontynuować testowanie ulepszeń wspomagania celowania, ponieważ „równoważenie nigdy się nie kończy”.

„Sprawdziliśmy i dostosowaliśmy każdą broń, aby zapewnić znacznie bardziej równomierne podejście” – pisze w oficjalnym komunikacie jeden z twórców Wiadomość na Discordzie. Nawet po wczorajszej poprawce te nowe dostosowania będą teraz testowane „w kółko”, aby uniknąć dalszych frustracji.

„Nie wprowadzamy zmian na podstawie głośności głosów, ale na podstawie informacji, które możemy zobaczyć w ramach naszych własnych narzędzi” – kontynuuje notatka, pozornie odnosząc się do czasu potrzebnego na zajęcie się „bolesnymi punktami” społeczności. „To powiedziawszy, pierwszy krok często ma miejsce, gdy społeczność graczy znajdzie coś niepokojącego w swoim doświadczeniu i podzieli się tym z nami”.

Gracze byli w większości pozytywnie nastawieni do zmian (i logiki) w całym wątku na subreddicie strzelanki. To miła powtórka w klimacie FPS, chociaż studio The Finals miało pewne przyjacielskie napięcia ze swoją społecznością, ponieważ wcześniej próbowało zniszczyć obecną metę „nuke”, ale Heavy Main wciąż znalazło sposób na zrobienie tego w locie materiały wybuchowe.

Shroud, były profesjonalista w grach FPS, uważa, że ​​gra to „za dużo dla mózgu Call of Duty”.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar