Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Twórcy Dragon’s Dogma 2 czekali 12 lat, aby udostępnić wam futrzany, grywalny wyścig, z którym generacja PS3 nie mogła sobie poradzić: „Teraz możemy w końcu zrealizować naszą wizję”

/
/
/
26 Views

Twórcy Dragon’s Dogma 2 ujawnili, że myśl o nowej rasie Beastrenów krążyła po ich głowach już od czasów Xbox 360 i PS3.

„Dragon’s Dogma 2 wprowadza nową rasę Beastren” – wyjaśnia reżyser Hideaki Itsuno w wiadomości wysłanej do Świergot. „Początkowo planowaliśmy umieścić je w pierwszej grze, ale ówczesna technologia utrudniała pokazanie na ekranie wielu postaci z futrem. Teraz możemy w końcu zrealizować naszą wizję”.

Oryginalna gra Dragon’s Dogma została wydana po raz pierwszy w 2012 roku na konsole Xbox 360 i PS3 i od tego czasu nastąpił ogromny rozwój technologii graficznej. Z pewnością nie byłaby to pierwsza gra renderująca postacie w futrze – pamiętam, że Star Fox Adventures na GameCube miało imponującą technologię futra i jestem pewien, że istnieją wcześniejsze przykłady – ale biorąc pod uwagę, jak bardzo Dragon’s Dogma miała trudności z utrzymaniem 30 klatek na sekundę na tych starych konsolach, może lepiej, że twórcy nie zdecydowali się na zbyt wiele dodatkowych graficznych wodotrysków.

Hisuno dzielił się podobnymi spostrzeżeniami twórców na kilka dni przed premierą gry ten jest szczególnie interesująca: „Zdecydowaliśmy się zaprojektować mapę w taki sposób, aby podróż mogła odbywać się pieszo. Szybka podróż istnieje jednak zarówno poprzez Ferrystones, jak i Portcrystals, a także jazdę wozem wołowym między dwiema lokalizacjami. Ferrystones są dostarczane w formie zrównoważony sposób.”

Jest to godne uwagi, ponieważ zaledwie kilka miesięcy temu nie było jasne, czy Dragon’s Dogma 2 w ogóle będzie oferować szybką podróż, kiedy Ituno cytował, że gry potrzebują szybkiej podróży tylko wtedy, gdy są „nudne”. Niedawno Ituno powiedział, że chce, aby otwarty świat był na tyle interesujący, że „właściwie szkoda byłoby jeździć konno”. Niezależnie od tego, czy szybka podróż jest oznaką nudnej gry, czy nie, wydaje się, że Dragon’s Dogma 2 dokłada wszelkich starań, aby upewnić się, że wolisz cieszyć się podróżą.

4-godzinna gra Dragon’s Dogma 2 trafia na Twitcha po tym, jak najwyraźniej upłynęła data premiery gry RPG, streamer twierdzi, że „nie ma nic nielegalnego” na krótko przed tym, jak został ukarany bronią nuklearną za prawa autorskie.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar