Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Twórca Tears of the Kingdom opisuje całkowicie chaotyczny rozwój Ultrahand: „To się zepsuło! Poleciało!”

/
/
/
63 Views

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom daje graczom niespotykaną dotąd swobodę, pozwalając im łączyć ze sobą cele za pomocą Ultrahand, a proces opracowywania tak skomplikowanego systemu i zapewniania wrażenia, że ​​jest dopracowany, nie był łatwym zadaniem.

Podczas panelu Nintendo Tears of the Kingdom na GDC (dzięki, IGN), programista fizyki Takahiro Takayama opisał ogólną atmosferę w studiu podczas opracowywania Ultrahanda i brzmi to całkowicie chaotycznie. Jeszcze zanim Ultrahand był w fazie aktywnego rozwoju, Takayama wiedział, że czeka go długa droga, aby go naprawić.

„Kiedy po raz pierwszy zobaczyłem prototyp, byłem podekscytowany, że to będzie świetna gra, ale to będzie bardzo, bardzo trudne” – powiedział Takayama. „Powiedziałem sobie: «Czy naprawdę to robimy?»”

„Słyszałem rzeczy w stylu: «To się zepsuło! Poleciało!» A ja odpowiadałem: „Wiem! Zajmiemy się tym później!” – dodał Takayama.

Brzmi to bardzo podobnie do atmosfery w moim salonie, kiedy mocuję rakietę do platformy podczas walki z Bokoblinami, a ona wystrzeliwuje w przeciwnym kierunku niż planowałem, rozbija się i tonie w rzece.

Według IGN Takayama dodał, że Nintendo naprawiło większość problemów, z którymi borykała się na początku w przypadku Ultrahanda, po prostu tworząc dosłownie każdy obiekt oparty na fizyce, co sprawiło, że symulowały zachowanie obiektów i środowisk w świecie rzeczywistym oraz reagowały na grawitację, kolizje, tarcie i tak dalej. Ale do tego momentu wygląda na to, że wszystko wyglądało dość dziko.

Nie bez powodu Łzy Królestwa są jednym z nich najlepsze gry na Switcha dzisiaj zagrać.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar