Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Twórca Assassin’s Creed zwalnia ponad 100 pracowników, w tym Mandaloriańskich artystów zajmujących się efektami wizualnymi

/
/
/
53 Views

Donoszono, że Ubisoft przechodzi kolejną rundę zwolnień, aby „usprawnić nasze działania”, tym razem uderzając w największe studio deweloperskie i inne grupy na całym świecie.

Za IGNfirma Ubisoft Montreal zwolniła 98 pracowników, a także kolejnych 26 w globalnych zespołach IT i studiu Hybride VFX, w skład którego wchodzili artyści pomagający przy produkcji serial Disneya Mandalorian.

„Nie są to decyzje podejmowane pochopnie i zapewniamy kompleksowe wsparcie naszym kolegom, którzy opuszczą Ubisoft w okresie przejściowym” – czytamy w oświadczeniu Ubisoftu. „Chcemy także podzielić się naszą największą wdzięcznością i szacunkiem za ich liczny wkład w firmę. Ta restrukturyzacja nie ma wpływu na nasze zespoły produkcyjne”.

Ten rok był trudny dla firmy Ubisoft, która wcześniej przeszła serię zwolnień w pierwszej połowie 2023 r. W tej rundzie całkowicie zamknięto Ubisoft London, który pracował nad szeregiem wydań firmy na urządzenia mobilne. Wraz ze strajkiem pracowników Ubisoftu, opóźnieniami w premierach gier – w tym kłopotliwej gry Skull and Bones od Ubisoft Singapore – wynika z wcześniejszego raportu IGN ujawniło, że pracownicy Ubisoftu mówili o zamieszaniu i frustracji w związku z obowiązkowym powrotem do biur wszystkich pracowników z Montrealu oraz o tak zwanych „złamanych obietnicach” składanych przez przywódców.

Niedawno firma Ubisoft wypuściła Assassin’s Creed Mirage, największą grę studia w ramach swojej serii „pewniaków”. Wygląda jednak na to, że Ubisoft ma jeszcze więcej pracy przed sobą, kontynuując wysiłki mające na celu wypuszczenie swoich produktów na dużą skalę, w tym Assassin’s Creed Red, japońskiej gry AC, która będzie kontynuacją Valhalli.

Rok 2023 był z pewnością trudnym rokiem dla gier wideo. Chociaż liczba wydań i jakość gier była wyjątkowo wysoka, jakość traktowania twórców i programistów tworzących te niezwykłe gry była na najniższym w historii poziomie. Mamy nadzieję, że dzięki większej ilości czasu i wysiłków programistów na rzecz tworzenia związków zawodowych i wspólnego wsparcia programiści i twórcy w branży znajdą większą stabilność.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar