Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Ta „upiorna” niezależna gra RPG jest w rzeczywistości mroczna jak diabli i chociaż inspirowana jest Zeldą, Chrono Trigger i Undertale, nigdy nie widziałam czegoś podobnego

/
/
/
52 Views

Najnowszym tematem mojego ciągłego tematu „Hej, spójrz na tę fajną grę niezależną, którą znalazłem” jest wyjątkowo mroczna wersja niektórych ukochanych gier RPG z cudownie gęstą atmosferą i innowacyjnym systemem walki, niepodobnym do niczego, co kiedykolwiek widziałem.

Wymarzoneautorstwa francuskiego solowego dewelopera Nicolasa Pettona, jest reklamowane jako „emocjonalna gra RPG akcji” z „upiorne” elementy inspirowane rysunkami jego prawdziwego syna. Inspiracje dla gier wideo obejmują ukochane tytuły retro, takie jak Zelda: A Link to the Past, Earthbound, Mother 3 i Chrono Trigger, a także bardziej współczesne klasyki, w tym Undertale i Everhood. I choć słowo straszny sugeruje nieco zabawny ton, tematyka Dreamed Away jest w rzeczywistości niesamowicie ciężka.

„Moja historia koncentruje się na często zmieniającej się więzi między rodzeństwem, strachu przed śmiercią i doświadczeniu kwestionowania rzeczywistości” – mówi Petton.

Wcielasz się w Théo, chłopca, który budzi się i odkrywa, że ​​jego dom został przekształcony i zamieszkany przez duchy. Wychodzi na zewnątrz i zdaje sobie sprawę, że został porwany gdzieś bardzo daleko od domu; mroczniejsza, bardziej tajemnicza i znacznie bardziej niebezpieczna. „Odkrywaj wyjątkową rzeczywistość, walcz z siłami stale nadciągającej ciemności i staraj się nie zgubić po drodze” – czytamy w opisie Kickstartera.

Grałem przez chwilę w darmowe demo i naprawdę zakochałem się w gęstej, nastrojowej, niemal przytłaczającej atmosferze gry. Cieszynie się światem jest ekscytujące, ale jest tak, tak ciemno! W wielu obszarach dosłownie czarny. Nawet gdy jesteś poza dosłownie ciemnym miejscem, bo tak nazwałem to miejsce z duchami, ponieważ gram w Alana Wake’a, świat tonie w cieniu deszczowych chmur. W połączeniu z melancholijną partyturą, w miarę rozwoju historii pojawia się ciągłe poczucie zbliżającej się zagłady.

(Źródło zdjęcia: Ananas Works)

System walki to element, w którym Dreamed Away naprawdę się wyróżnia, ponieważ każde spotkanie przedstawia różne mini-gry wplecione w walkę turową. Na przykład wczesna walka z duchem wymagała ode mnie unikania pocisków i wykonywania testów umiejętności w celu wykonywania ataków. Ta sama walka rzucała na nie bloki ze strzałkami, które musiałem uderzać w odpowiednim momencie i za pomocą odpowiedniego przycisku na klawiaturze, podobnie jak w Guitar Hero.

Późniejsza walka z martwą i krwawiącą małą dziewczynką była znacznie bardziej intensywna, ponieważ miotała we mnie kulami ognia z zawrotną szybkością i poddawała mnie podobnej mini-grze w stylu Guitar Hero jak poprzednio, ale dane wejściowe przesuwały się po ekranie znacznie szybciej i bardziej chaotycznie.

Gdybym miał wybierać między bitwami turowymi a bitwami w czasie rzeczywistym w grach RPG, z wahaniem wybrałbym turowy, ponieważ nieco wolę bardziej taktyczny styl, ale w Dreamed Away zyskujesz to, co najlepsze z obu światów: intensywność czasie rzeczywistym ze strategią turową. Chociaż jest to bardzo, bardzo odległe od pierwszej gry, która zrobiła coś podobnego, nigdy nie widziałem, żeby została zaimplementowana w ten sposób.

Jeśli to brzmi jak dokładnie Twój dżem, tak jak mój, nie jesteśmy sami. Petton twierdzi, że wersję demonstracyjną Steam pobrano 23 000 razy, a kampania na Kickstarterze została w pełni sfinansowana w ciągu zaledwie dwóch tygodni. Premiera Dreamed Away zaplanowana jest na luty 2025 roku na PC, Nintendo Switch i Xbox.

Oto kilka innych nadchodzące gry niezależne umieścić na swoim radarze.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar