Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Szef Diablo 4 mówi, że Blizzard „obejmie”, a nie natychmiastowe osłabianie i niszczenie rzeczy takich jak Ball Lightning Sorcerers: „Po prostu dajmy im się dobrze bawić, zajmiemy się tym później”

/
/
/
112 Views

Ogólny odbiór Diablo 4 miał wiele wzlotów i upadków w ciągu pierwszych sześciu miesięcy od premiery. Obecnie Diablo 4 jest w znacznie lepszym stanie niż na początku tego roku. Najwyraźniej twórcy zdobyli kilka cennych spostrzeżeń na temat dokładnego dostrajania tej ogromnej gry RPG akcji, aby spełniała oczekiwania społeczności.

W wywiadzie dla Sieć Elektronicznych Placów Zabaw, dyrektor generalny Diablo, Rod Fergusson, poświęcił trochę czasu na zastanowienie się nad pierwszymi sześcioma miesiącami Diablo 4. Mówił także o trudnych aktualizacjach – zarówno tych rzeczywistych, jak i wynikających z nich reakcjach społeczności – i stwierdził, że nadchodzące aktualizacje będą zamiast tego obejmować więcej przemyślane zmiany. Według Fergussona Blizzard nauczył się dużej lekcji, że czasami można „wydawać” wrażenie, że coś jest zepsute, aby zapewnić zabawę.

„[As developers] czasami skupiasz się na równowadze, a nie na zabawie” – powiedział dyrektor generalny Diablo, wyjaśniając proces myślowy dotyczący łatania gier. „Możesz na przykład pomyśleć: «wszystko musi być na tym samym poziomie» i że naprawdę do tego dążysz uczciwość, ale w grze Diablo charakterystyczne jest to, że te przytłaczające momenty, w których czujesz, że oszukujesz lub że oszukałeś zespół programistów, wykorzystując jakiś exploit, mogą sprawiać naprawdę dużo frajdy. To właśnie próbowaliśmy ogarnąć i teraz, w sezonie 2, Czarodziej Piorunów Kulistych” [build] to śmieszne, ale my po prostu mówimy: „niech się bawią, zajmiemy się tym później”.

Te komentarze stanowią zaskakującą i odświeżającą zmianę w stosunku do wczesnych miesięcy Diablo 4, biorąc pod uwagę szybkość, z jaką Blizzard wprowadzał poprawki i usuwał popularne dziwactwa w grze.

Komentarze Fergussona dotyczyły także jednego z najbardziej charakterystycznych aspektów społeczności Diablo: uwielbia ona zagłębiać się w mechanikę gry, aby optymalizować najlepsze w swojej klasie kompilacje. Ten poziom dostrajania postaci sięga zwłaszcza Diablo 2 i był podstawą podgatunku gier RPG akcji skupiających się na łupach. Niestety, ten aspekt przyjemności kolidował z podejściem Blizzarda do aktualizacji D4 w pierwszych miesiącach, które było szybkie i rozległe wraz z łatkami.

Sprawy osiągnęły punkt krytyczny już na początku wraz z wieloma aktualizacjami poprzedzającymi pierwszy sezon Diablo 4. Wraz ze zmianą punktów doświadczenia potrzebnych do osiągnięcia wyższych poziomów, popularne konfiguracje klas, które polubili gracze, wprowadzono kilka osłabień, w tym Czarodziejkę. Zmiany były tak niepopularne wśród społeczności, że twórcy Blizzarda zorganizowali nagłą transmisję na żywo dla społeczności, aby odnieść się do zmian i obiecali, że będą lepiej radzić sobie z przyszłymi łatkami.

Na koniec 2023 roku Diablo 4 jest w znacznie lepszej kondycji niż mroczne okresy poprzedniego lata. Wraz z trwającym wydarzeniem Sezonu Krwi regularnie wprowadzane są poprawki, które zmniejszają stawki dla bossów i sprawiają, że znajoma rozgrywka końcowa w Diablo staje się mniej kłopotliwa. Jak dotąd obie zmiany zostały dobrze przyjęte przez społeczność.

Wraz z ostatnimi komentarzami Fergussona twórcy konsekwentnie potwierdzali bardziej spójną wizję tego, jak będą wyglądać aktualizacje do Diablo 4. Ponadto dyrektor społeczności Diablo Adam Fletcher stwierdził, że D4 nie będzie w przyszłości dodawać żadnych opcji pay-to-win.

Jak stwierdzono w wywiadzie dla EPN, zezwolenie graczom na niezależność jest dla społeczności satysfakcjonującym sposobem na znalezienie zabawy i zaangażowania, i pocieszające jest to, że aktualizacje Diablo 4 będą kontynuowane z myślą o graczach.

Więcej informacji na temat Diablo 4 znajdziesz w naszym aktualnym wydaniu lista przewodnikówktóry zawiera krótki przewodnik dotyczący korzystania z narzędzia aktualne zdolności wampira w wydarzeniu Sezon Krwi.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar