Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Square Enix twierdzi, że coraz więcej gier albo zawiesza się i pali, albo odnosi duży sukces, „gdy gracze tłoczą się przy kilku głównych tytułach”

/
/
/
30 Views

Po wielu wzlotach i upadkach w swoim najnowszym katalogu wydawniczym Square Enix przyznaje inwestorom, że gry to ryzykowny biznes, w którym nie ma miejsca na kompromis między kolosalnymi hitami a ogromnymi porażkami.

„W wyniku cyfryzacji i innych postępów technologicznych zawartość gier konsumenckich jest coraz częściej sprzedawana w formie plików do pobrania, a nie w opakowaniach fizycznych” – stwierdza Square Enix w swoim najnowszym raporcie raport o zarobkach. „Metody monetyzacji, takie jak free-to-play, mikrotransakcje i subskrypcje, przyczyniły się również do większej różnorodności modeli biznesowych wykraczających poza tradycyjną jednorazową sprzedaż. W związku z tym rynek gier konsumenckich stale rośnie. Nowe wydania mają tendencję do spotkać się z wyraźnym sukcesem lub wyraźną porażką, gdy gracze tłoczą się wokół kilku głównych tytułów.

To stanowisko jest wprawdzie dość oczywiste, biorąc pod uwagę, jak często słyszymy o ryzyku tworzenia gier AAA, ale przez ostatnie kilka lat obserwowaliśmy, jak Square Enix powoli łapie pewne rzeczy, które z zewnątrz wydają się dość oczywiste. Nie tak dawno wydawca zdał sobie sprawę, że musi poprawić marketing, po tym jak wyrzucił za drzwi kilka gier JRPG przy niemal zerowym szumie. Nie jest też łatwo patrzeć na kontrasty, takie jak szybko sprzedający się Final Fantasy 16 i „słabą” sprzedaż Forspoken, nie zamieniając się w fotelowego analityka finansowego.

„Biorąc pod uwagę intensywną konkurencję zarówno na rynku gier konsumenckich, jak i na rynku gier na urządzenia inteligentne”, Square Enix twierdzi, że musi „nie tylko wykorzystać istniejącą własność intelektualną, ale także podjąć wysiłki w celu stworzenia nowej własności intelektualnej i pozyskać zasoby programistyczne, jeśli ma w dalszym ciągu rozwijać produkować hity.” Nie odbiega to zbytnio od ostatnich komentarzy wydawcy, że musi on w mniejszym stopniu polegać na grach JRPG, takich jak Final Fantasy i Dragon Quest, ale pomaga wyjaśnić strategię, która wspiera projekty lewego pola, takie jak Foamstars.

Square Enix chce być znane z czegoś więcej najlepsze gry RPG kiedykolwiek zrobiony.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar