Rockstar dodaje obsługę 60 klatek na sekundę do Red Dead Redemption i Undead Nightmare na PS5
Rockstar Games ujawniło, że w sierpniu wypuści Red Dead Redemption i jego DLC Undead Nightmare na PlayStation 4 i Switch. Tak się stało i chociaż gra wyglądała świetnie na obu konsolach, można było w nią grać tylko przy 30 FPS. Właściciele PlayStation 5 zastanawiali się, czy Rockstar nie wykorzystał mocy konsoli obecnej generacji, aby zapewnić 60 klatek na sekundę w 13-letniej grze.
Teraz, kilka tygodni później, Rockstar zaktualizowało wersję Red Dead Redemption na PS4 i zawarte w niej DLC Undead Nightmare, aby zapewnić obsługę 60 klatek na sekundę na PS5 dzięki kompatybilności wstecznej. Zrobiło to losowo, za pomocą szybkiego tweeta ogłaszającego tę wiadomość.
Red Dead Redemption, w tym Undead Nightmare, obsługuje teraz do 60 klatek na sekundę na PlayStation 5 dzięki wstecznej kompatybilności. pic.twitter.com/XMLIe6gYo4
— Rockstar Games (@RockstarGames) 4 października 2023 r
W innym miejscu tej samej aktualizacji Rockstar dodał opcję włączania napisów przy pierwszym uruchomieniu gry. Aktualizacja zawiera także ogólne poprawki i ulepszenia błędów, choć Rockstar nie podał jakich.
Jeśli niedawno kupiłeś Red Dead Redemption na PS4, aby grać na PS5, lub szukałeś powodu, aby to zrobić, ta nowa aktualizacja, która dodaje opcję 60 klatek na sekundę, może być powodem, którego szukałeś. A teraz Rockstar, prosimy o zapewnienie 60 klatek na sekundę w Red Dead Redemption II na PlayStation 5 i Xbox Series X/S. I zapewnij 60 klatek na sekundę w Red Dead Redemption także na Xbox Series X/S.
Więcej o grze przeczytasz w artykule Informator gier Zrecenzuj Red Dead Redemption, a następnie przeczytaj naszą kolumnę o pamiętaniu o przyziemnej wielkości Johna Marstona. Potem przeczytaj Informator gier ranking każdej pojedynczej gry Rockstar.
Bardziej podoba Ci się Red Dead Redemption czy Red Dead Redemption II? Daj nam znać w komentarzach poniżej!