Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Reżyser The Last of Us Part 2 chciał, aby Laura Bailey nabrała masy do roli Abby: „Trenowałem jak szalony, a potem zaszłam w ciążę”

/
/
/
27 Views

Laura Bailey z „The Last of Us Part 2”, aktorka stojąca za żądną zemsty wojowniczką Abby, początkowo zamierzała przybrać na wadze do swojej wymagającej fizycznie roli, zanim spodziewała się dziecka.

Deweloper Naughty Dog wydał niedawno film dokumentalny, w którym można zajrzeć za kulisy dzielącej nas kontynuacji horroru akcji, w którym możemy uzyskać wgląd w rozwój Abby jako postaci oraz w jaki sposób zespół ukształtował to, kim ostatecznie się stała. Jednym z głównych punktów dyskusji często jest powrót do masywniejszej budowy ciała Abby, co kontrastuje ją z bohaterką serialu Ellie i niezliczonymi innymi bohaterkami gier wideo.

„Abby ewoluowała z biegiem czasu. Jeśli spojrzysz na grafikę koncepcyjną, postać wyglądała zupełnie inaczej niż w końcu. Nie pamiętam, w którym momencie zdecydowaliśmy się na kogoś naprawdę muskularnego i szerokiego, ale pamiętam raz wpadłem na pomysł, wydał mi się naprawdę świeży” – wyjaśnia reżyser Neil Druckmann w poniższym dokumencie mniej więcej po 35 minutach, jeśli chcesz zobaczyć wczesną grafikę koncepcyjną.

Zespół chciał także, aby Abby zarówno odzwierciedlała ruchy Joela, jak i kontrastowała z zestawem ruchów Ellie. „Jest coś interesującego w tym, że Abby czuje się bardzo podobna do Joela” – kontynuuje Druckmann. Dlatego zespół stworzył zupełnie inny zestaw ruchów, drzewo umiejętności i animacje walki dla najnowszej grywalnej postaci z sequela.

Aby naprawdę sprzedać zaktualizowane animacje i mocniejszą konstrukcję, Druckmann rzekomo poprosił Laurę Bailey, aby pasowała do budowy ciała postaci. Bailey wspomina, że ​​reżyser w pewnym momencie powiedział: „Prawdopodobnie powinieneś się wzmocnić, jeśli masz zamiar ją zagrać”, co skłoniło aktora do rozpoczęcia „jak najwięcej martwego ciągu” w ramach przygotowań do roli. „Tak też zrobiłam” – wyjaśnia – „i trenowałam jak szalona. A potem zaszłam w ciążę. Ech, co zamierzasz zrobić?”

W innym miejscu dokumentu Naughty Dog ujawniło, że pierwotnie kontynuacja miała być przygodą w otwartym świecie inspirowaną Bloodborne. Studio szczerze opowiedziało także o swojej historii z kulturą crunch, twierdząc, że rozpoczyna nowy rozdział w historii.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar