Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Reżyser Baldur’s Gate 3 dzieli się pełnym przemówieniem z GOTY, składając hołd QA i odchodzącemu personelowi D&D

/
/
/
72 Views

Reżyser Baldur’s Gate 3, Swen Vincke, podzielił się w całości swoim przemówieniem z okazji wręczenia nagród Game Awards po tym, jak w zeszłym tygodniu przerwano mu ceremonię.

W zeszłym tygodniu gala Game Awards 2023 wywołała duże oburzenie z powodu nałożenia ścisłego limitu czasu na przemówienia akceptacyjne wynoszącego 30 sekund. Właśnie dlatego reżyser Baldur’s Gate 3, Swen Vincke, był jednym z wielu laureatów, których przemówienia zostały skrócone, w wyniku czego wielu programistów było sfrustrowanych podczas ceremonii wręczenia nagród.

Teraz jednak Vincke podzielił się swoim pełnym zaplanowanym przemówieniem w ramach nagrody Game of the Year za pośrednictwem swojego konta na Twitterze. W 15 tweetach Vincke zaczyna od gratulacji konkurentom Capcom, Nintendo, Remedy i Insomniac za ich znakomitą twórczość w ciągu ostatniego roku, dzięki grom takim jak Marvel’s Spider-Man 2 i Alan Wake 2.

Zobacz więcej

Następnie Vincke opowiada, jak fantastyczna zbroja, którą założył podczas ceremonii, ma uhonorować bazę graczy Baldur’s Gate 3, bez których gra nie byłaby możliwa. Zwraca także uwagę na ponad 2000 pracowników, których nazwiska znajdują się na ogromnej liście osiągnięć RPG.

Jednak Vincke szczególnie chwali „jakość zespołu, lokalizację zespołu, obsługę klienta zespołu, operacje zespołu, publikacje zespołu, testerów gier zespołowych” jako „ludzi, którzy nie zawsze cieszą się uznaniem, na jakie zasługują”. To bardzo miły akcent ze strony reżysera Baldur’s Gate 3.

Następnie Vincke składa hołd Jimowi Southworthowi, głównemu animatorowi filmowemu Lariana, który niestety zmarł podczas prac nad Baldur’s Gate 3. Pozdrowienia należą się także firmie lokalizacyjnej PitStop Productions, która, jak przyznaje Vincke, musiała nagrać „niesamowitą” liczbę wersów do gry .

Następnie reżyser Baldur’s Gate 3 chwali obsadę ogromnej gry RPG, a także wydawcę Wizards of the Coast, wspominając jednocześnie, jak smutno mu było usłyszeć o zwolnieniach w tej ostatniej firmie. Hasbro ogłosiło, że na początku tego tygodnia zwolni 1100 pracowników, co zacznie obowiązywać w ciągu najbliższych sześciu miesięcy.

Na koniec Vincke kończy opowieścią o wydawcy, który kiedyś powiedział mu, że grami kieruje „idealizm”, i miał to na myśli w sposób „wyzyskowy”. Vincke przyznaje wydawca miał rację, dodając, że „gry to wyjątkowa forma sztuki, równie ważna jak książki, muzyka czy filmy. Wielu programistów, w tym ja, tworzy gry, ponieważ uwielbiają widzieć, jak inni angażują się w ich dzieła w sposób, jaki mogą zaoferować tylko gry .”

„Nie przejmują się zbytnio zarobionymi pieniędzmi, poza tym, że stanowią paliwo potrzebne do tworzenia nowych i lepszych gier. Warto wszystkim przypomnieć, że paliwo to tylko środek, a nie cel. Liczy się to, dokąd i jak podróżujemy. co pamiętamy” – kończy się przemówienie Vincke. A przynajmniej tak by to się skończyło, gdyby dostał na scenie więcej niż 30 sekund.

Vincke miał także ogłosić natychmiastową premierę wersji Baldur’s Gate 3 na konsolę Xbox w swoim przemówieniu, ale najwyraźniej zapomniał. Aby być uczciwym wobec reżysera Baldur’s Gate 3, oprócz premiery chciał powiedzieć o wiele więcej.

Gracze Baldur’s Gate 3 na Xbox zgłaszają utracone zapisyi najwyraźniej trzeba im powiedzieć, aby nie odłączali bezpośrednio konsol w celu ich wyłączenia.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar