Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Przewodnik Crisis Core DMW

/
/
/
113 Views

Przewodnik Crisis Core DMW

Zapoznajmy się z podstawową mechaniką Crisis Core DMW, aby dowiedzieć się, jak korzystać z limitów, wezwań, towarzyszy w trybie Chocobo i nie tylko

The Rdzeń kryzysowy DMW System jest podstawową mechaniką zarówno oryginału, jak i najnowszego remastera, umożliwiając odwrócenie losów bitwy na swoją korzyść, wykonywanie specjalnych ataków i wezwań oraz nie tylko. Jednak zorientowanie się w tym może być trochę trudne, zwłaszcza jeśli nie grałeś w oryginalną grę na PSP. Więc pozwól nam poprowadzić Cię przez Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion DMW mechanika, jak odblokować przywołania i towarzyszy w trybie Chocobo i nie tylko.

Jeśli jeszcze nie zdecydowałeś, czy zanurzyć się w tym ekscytującym remasterze, sprawdź naszą recenzję Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion. Lub, aby uzyskać dodatkową pomoc w podróży, zapoznaj się z naszymi przewodnikami po postaciach i misjach Crisis Core.

Co to jest Crisis Core DMW?

DMW oznacza „Digital Mind Wave” i jest jedną z podstawowych mechanik gry. Możesz go użyć, aby obrócić bitwę na swoją korzyść, wykonać limit break lub wezwania, a nawet leczyć. Odblokowujesz wiele przerw w limitach DMW, przechodząc przez historię, ale możesz odblokować tylko niektóre specjalne wezwania i towarzyszy, wykonując misje poboczne.

Ekran Crisis Core DMW przedstawiający grupę postaci

Jak działa system Crisis Core DMW?

Podczas gry w lewym górnym rogu ekranu widać trzy pola, każde z obrazkiem i numerem. Kombinacja obrazów i liczb określa, jaki rodzaj premii lub nagrody otrzymasz.

Obrazy mogą wejść w stan skrajny w oparciu o stan wskaźnika granicznego, w którym się znajdujesz. Stan wskaźnika granicznego ma pięć różnych etapów — Niski, Normalny, Wysoki, Niebiański wysoki i Niebiański — które są podyktowane Twoimi działaniami. Im wyższy etap twojego stanu granicznego, tym większe są szanse na wystąpienie granicy. Szanse te zwiększają się również, gdy Zack wzmaga emocje w stosunku do postaci.

DMW nie tylko daje ci wzmocnienia i pozwala aktywować przywołania i limity przerw, ale także pokazuje ci, kiedy Zack awansuje, i konsekwentnie aktywuje bębny podczas bitwy, o ile masz wystarczającą liczbę SP. Zdobywasz więcej SP, pokonując wrogów i korzystając z limitów, więc przy współpracy z systemem DMW rzadko zdarza się, że zabraknie ci SP, nawet jeśli bębny się obracają.

Kiedy bębny DMW zatrzymają się na trzech pasujących obrazach, Zack wchodzi w stan ograniczenia limitu, co pozwala na wykonanie specjalnego ataku. Przerwa limitu, której używa Zack, zależy od tego, które pasujące obrazy się pojawią. Na przykład przerwanie limitu Healing Wave Aerith pozwala Zackowi przywrócić ogromną ilość HP, podczas gdy Octaslash Sephirotha pozwala Zackowi wyzwolić lawinę potężnych ataków mieczem.

Jeśli trzy pasujące obrazy przedstawiają wezwania, możesz wejść w tryb przywołania, uruchamiając przekroczenie limitu przywołania.

Crisis Core DMW Chocobo Mode towarzysza łamie limity

Jakie są efekty Crisis Core DMW?

Efekty Crisis Core DMW oferują unikalne wzmocnienia, które generalnie trwają przez ograniczony czas i są określane przez aktualny stan Zacka. Kiedy Zack nie jest w stanie granicznym, DMW zapewnia mu te efekty w oparciu o kombinację obrazów i liczb.

  • 777: niezwyciężony
  • 666: krytyczny
  • 555: zerowe obrażenia fizyczne
  • 444: zmniejsza koszt AP do zera do końca bitwy
  • 333: zerowe obrażenia magiczne
  • 222: zmniejsza koszt MP do zera do końca bitwy
  • 111: niezwyciężony
  • 77-: zmniejsza koszt AP i MP do zera
  • 7-7: zerowe obrażenia fizyczne
  • -77: zerowe obrażenia magiczne
  • 7–: zmniejsza koszt AP do zera
  • -7-: zmniejsza koszt MP do zera
  • –7: wytrzymać

Kiedy Zack jest w stanie granicznym, a liczby od jednego do sześciu pasują do siebie, materia w odpowiednim slocie materii podnosi się. W przypadku podwójnego dopasowania materia zyskuje jeden poziom, natomiast w przypadku potrójnego dopasowania materia zyskuje trzy poziomy. Sprawdź nasz przewodnik po fuzji materii Crisis Core, aby dowiedzieć się więcej o zastosowaniach tych podstępnych małych skarbów.

Crisis Core DMW lista przerw w limitach

Gdzie mogę znaleźć wezwanie Crisis Core DMW?

Oto lokalizacje każdego wezwania Crisis Core i sposób ich odblokowania.

Lokalizacja Ifrit Core Crisis

Po ukończeniu M8-1-1 ponownie walcz z Ifrit, aby zdobyć materię.

Lokalizacja Kryzysowego Rdzenia Bahamuta

Ukończ M8-1-4 i ponownie pokonaj Bahamuta, by zdobyć materię

Lokalizacja Kryzysowego Rdzenia Furii Bahamuta

Aby zdobyć tę materię, musisz ukończyć większość misji Yuffie i ponownie stoczyć walkę z Furią Bahamuta w M8-5-6. Tylko ostrzegam, że tym razem jest znacznie silniejszy!

Lokalizacja Kryzysowego rdzenia Odina

Pokonaj M8-1-6, aby zdobyć materię Odyna

Lokalizacja Crisis Core Phoenix

Nie możesz zdobyć materii Feniksa poprzez misję, a zamiast tego musisz ją znaleźć w Nibelheim. Kiedy dotrzesz na miejsce, porozmawiaj z małym chłopcem na głównym placu miasta, który opowie ci o „siedmiu cudach Nibelheimu” i poinformuje cię, że woda w mieście zrobiła się czerwona.

Po rozmowie z nim wejdź na wieżę ciśnień w centrum miasta i złap materię Feniksa. Pamiętaj, że musisz zebrać materię Feniksa przed rozmową z Sephirothem w piwnicy Shinra Manor, gdyż po tym momencie nie będziesz mógł jej zdobyć.

Kryzysowy ekran przyzwania DMW Tonberry

Gdzie mogę znaleźć towarzyszy Crisis Core DMW Chocobo Mode?

Na początku gry wpadasz na Yuffiego podczas misji w Wutai. To spotkanie odblokowuje misje M8-4 i M8-5, które pozwalają odblokować kilku towarzyszy Chocobo Mode.

Lokalizacja towarzysza Crisis Core Chocobo

Odblokuj Chocobo jako nagrodę za pokonanie M8-4-1.

Lokalizacja towarzysza Crisis Core Cactuar

Zacznij od pokonania wroga Cactuar w M3-1-33, zanim zmierzysz się z klonem Genesis. Odblokowuje to wybór późniejszych misji, w tym M10-1-3, które musisz ukończyć, aby odblokować towarzysza Cactuar Chocobo Mode.

Lokalizacja Crisis Core Tonberry

Podobnie jak towarzysz Cactuar, zacznij od pokonania wroga Tonberry kręcącego się w M6-1-5, aby odblokować sekcję późniejszych misji. Następnie musisz ukończyć misję M10-2-3, aby odblokować towarzysza Tonberry.

Lokalizacja Kryzysowego rdzenia Cait Sith

Ukończ M8-4-3, aby odblokować towarzysza Cait Sith.

Lokalizacja towarzysza Crisis Core Moogle

Ukończ M8-4-4, aby odblokować towarzysza Moogle.

Lokalizacja towarzysza Crisis Core Magic Pot

Towarzysz Magic Pot jest trochę trudny, ponieważ musisz go spotkać losowo w misji 10-2-3. Pojawia się jako wróg ze stosem HP, który wymaga użycia twojej materii, aby spełnić jego wymagania. Prosi o wykonanie Firy, Grawitacji, Szarży Szturmowej i Skoku. Po zaspokojeniu go Magiczny garnek odchodzi, a ty odblokowujesz go jako stałego towarzysza.

To wszystko, co musisz wiedzieć o systemie Crisis Core DMW i gdzie znaleźć każdego z różnych wezwań i towarzyszy. Jeśli jesteś gotowy, aby wyruszyć na kolejną świeżą przygodę, sprawdź naszą listę najlepszych gier RPG Switch. Lub, aby odpocząć po całym tym przekraczaniu limitów i przywoływaniu, udaj się do naszych darmowych spinów Coin Master i odpocznij z królem wszystkich świń.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar