Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Pomimo atmosfery Diablo, nowa gra akcji RPG autorstwa Ori dev jest w rzeczywistości „znacznie bardziej Metroidvanią” niż większość i jest również inspirowana niektórymi z najlepszych gier walki wszechczasów

/
/
/
26 Views

Początkowo było dość zaskakujące, gdy Moon Studios, dobrze znane z tworzenia ukochanych gier Metroidvania Ori and the Blind Forest i ich kontynuacji, ogłosiło, że ich następna gra w ogóle nie będzie Metroidvanią. Nie zazna spokoju, kto przeklęty to RPG akcji podobne do Diablo, ale twórcy zapewnili, że jest to „znacznie bardziej Metroidvania” niż większość gier z tego gatunku.

Ten szczegół został omówiony w filmie o głębokim nurkowaniu w Wiosenna prezentacja Future Games Showstrumień „Expansion Pack”. W filmie dyrektor kreatywny Thomas Mahler mówi o swobodzie ruchu, jaką zapewnią gracze, zauważając, że otrzymamy „absolutną kontrolę nad postacią”, która będzie „super precyzyjna”.

Nawiązując do tego, dyrektor ds. produkcji i techniczny Gennadiy Korol dodaje: „Dla nas jest to również bardzo intuicyjne – nie sądzę, żebyśmy chcieli tego w jakikolwiek inny sposób, zwłaszcza biorąc pod uwagę całą wertykalność, jaką mamy w grze, skakanie i wspinaczka. To zupełnie inny projekt poziomów w porównaniu do innych RPG akcji. To o wiele bardziej Metroidvania, znacznie więcej polega na tworzeniu tych skrótów, tworzeniu tych połączonych momentów, [and] mieć coś, w czym naprawdę można się zatracić w dobry sposób.

„Jak w modelu typu „wskaż i kliknij” zrobić to naprawdę naturalnie? Jak sprawić, by było to wygodne? Myślę, że byłoby to bardzo, bardzo trudne i po prostu nie pasuje do naszego DNA”.

Idąc dalej, Mahler porównuje system walki No Rest for the Wicked do Street Fighter i Mortal Kombat, wskazując na skomplikowane planowanie każdej akcji widocznej w grze. Istnieją „setki, jeśli nie tysiące” różnych „ruchów itd.” zintegrowanych, co sprawia, że ​​proces ich wszystkich jest „niezwykle pracochłonny”. W szczególności wydaje się, że we wszystkich animacjach ataku poświęcono wiele szczegółów, co według Mahlera „naprawdę musi mieć znaczenie”, ponieważ trzeba „pozwolić, aby animacja sterowała wszystkim”.

Wygląda na to, że będziemy mogli się doczekać naprawdę satysfakcjonującego poczucia postępu, nie tylko podczas ulepszania broni i statystyk, ale także podczas rozwijania umiejętności podczas gry. Zwiększanie statystyk w stylu RPG akcji przy jednoczesnym doskonaleniu mistrzostwa w mechanice sprawi, że w miarę postępów w grze poczujesz się jak „twardziel”, mówi Korol.

No Rest for the Wicked ukaże się we wczesnym dostępie na PC 18 kwietnia, ale w późniejszym terminie planowana jest także premiera na PS5 i Xbox Series X|S.

Aby poznać więcej gier, w które możesz się teraz zagłębić, zapoznaj się z naszym podsumowaniem 25 najlepszych gier RPG.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar