Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Po 5 latach możesz w końcu zagrać w Resident Evil 2 Remake w najstraszniejszy możliwy sposób: ze staromodnym sterowaniem stałą kamerą

/
/
/
33 Views

Pięć lat tworzeniamodyfikacja Resident Evil 2 Remake, która dodaje oldschoolowe sterowanie stałą kamerą, jest wreszcie dostępna, aby przestraszyć Cię w głupim stylu z 1998 roku.

Nie zrozumcie mnie źle, remake Resident Evil 2 z 2019 roku, z perspektywą trzeciej osoby znad ramienia, to jedna z moich ulubionych współczesnych gier typu horror, ale to, co jest wyjątkowe w klasycznym Resident Evil, to to, że sama kamera i sterowanie są nielegalne tyle terroru.

Można postawić argument, że Capcom mógł zaprojektować oryginalne gry Resident Evil ze stałą perspektywą kamery i sterowaniem czołgami, przynajmniej częściowo ze względu na ograniczenia sprzętowe – choć reżyser Shinji Mikami powiedział Game Pro Magazine w 1996 roku, że był to wybór artystyczny – ale niezależnie od tego, strach przed nieznanym, pozbawienie całkowitej wolności kontroli i możliwość podświetlenia pewnych obszarów ekranu przez perspektywę sprawiają, że ten styl rozgrywki jest wyjątkowo przerażający. Nigdy, przenigdy nie zapomnę mojego pierwszego spotkania z Lickerem i myślę, że w dużej mierze wynika to z perspektywy nieruchomej kamery.

(Zdjęcie: Capcom/alphaZomega)

Teraz możesz cieszyć się nowoczesnymi udoskonaleniami Resident Evil 2 Remake dzięki bardziej przerażającym kontrolom z oryginalnej gry ten mod od alphaZomega. „To mod REFramework, który pozwala grać w Resident Evil 2 Remake z perspektywy stałej kamery, przywracając posmak oryginalnej rozgrywki z gry na PlayStation z 1998 roku” – czytamy w opisie.

Według moddera, podobnie jak w starych grach Resident Evil, gra rozpocznie się od zamontowanej/stałej kamery skierowanej na miejsce zdarzenia, a następnie, gdy uzyskasz swobodę poruszania się, kamera zmieni perspektywę, gdy opuścisz pomieszczenie określonego obszaru w „płynnej sekwencji”. Mod zawiera ponad 1700 stałych kamer, „wszystkie starannie rozmieszczone”, co pozwala na rozegranie całej gry w ten sposób.

Domyślny schemat sterowania porusza twoją postać względem kamery, co oznacza, że ​​będziesz się poruszać w dowolnym kierunku, który naciśniesz, niezależnie od tego, w którą stronę zwrócona jest postać. I wreszcie, wierne klasykom, sterowanie czołgiem w modzie oznacza, że ​​dosłownie poruszasz się jak czołg, wykonując jedynie szerokie zakręty, całkowicie zatrzymując się i używając lewego i prawego wejścia, aby obrócić swoją postać, a następnie w górę i w dół, aby faktycznie się poruszać. Jednakże „jeśli tego nie lubisz, sterowanie można w dużym stopniu dostosować w opcjach moda”.

Jeśli ci się to podoba, prawdopodobnie ci się spodoba ten powrót do klasycznego survival horroru Resident Evil, w którym zakochałem się podczas Steam Next Fest.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar