Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Nowa gra science-fiction weterana Mass Effect to bardziej The Last of Us niż Baldur’s Gate 3, ale „nie ma on nic przeciwko przejściu pewnego dnia na RPG”

/
/
/
47 Views

Były główny scenarzysta trylogii Mass Effect ujawnia, że ​​jego następna gra science-fiction jest bardziej zorientowana na akcję niż na RPG, jakiego można by oczekiwać od weterana BioWare.

W wywiadzie z Podcast Minnmaxgłówny scenarzysta Mac Walters omówił swoje nowe studio Worlds Untold i wnioski, jakie wyciągnął z przeszłości BioWare, zwłaszcza dotyczące unikania proceduralnego generowania świata widocznego w Mass Effect Andromeda.

„Lubię momenty skrojone na miarę” – mówi Walters. „Jestem bardzo skupiony na opowiadaniu niesamowitej historii… Myślę, że gry interaktywne mają szansę przynajmniej dorównać [TV and streaming] jeśli nie, przewyższ go w przyszłości, ze względu na więź, jaką mamy ze światem, z bohaterami, postaciami w nim występującymi i naszą zdolność do współtworzenia własnej historii.

Ponure dzieło Naughty Dog najwyraźniej posłużyło studiu jako przykład stworzenia takiego doświadczenia: „Często nawiązywaliśmy do The Last Of Us ze względu na to, jak bardzo skupili się na próbie opowiedzenia historii, która sprawiałaby wrażenie, jakby się ją oglądało program telewizyjny, ale także połączenie elementów interaktywnych.” Jednak szef studia wciąż ma świadomość, że ostatecznie nadal tworzy grę wideo. „Gdyby chodziło tylko o historię, mógłbym po prostu napisać scenariusz”.

Następnie Walters zgadza się, że nadchodząca gra studia to bardziej Last Of Us niż coś takiego jak Baldur’s Gate 3 – a częściowo winą za to są rosnące koszty branży. „Zrobiliśmy to z Mass Effect. Spójrzcie, co właśnie zrobiło Baldur’s Gate. Ale spójrz, jakie zespoły są do tego potrzebne, zwłaszcza w dzisiejszym świecie” – mówi Walters. „Jeśli chcesz mieć tak niesamowicie rozgałęzione filmy, wybierz własną przygodę, wybierz własną historię, wybierz swój własny romans, cokolwiek. To ogromne przedsięwzięcie.” Być może Worlds Untold „pewnego dnia” nadal będzie grane w stylu RPG, ale zespół skupia się wyłącznie na opowiedzeniu „naprawdę wciągającej, niesamowitej historii” w świecie, w którym ludzie „po prostu chcą być przez cały czas”.

Inni weterani BioWare ogłosili niedawno swoje własne nowe przedsięwzięcie science-fiction.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar