Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Nowa aktualizacja Redfall wreszcie wprowadza tryb wydajności, powalenia z ukrycia i nie tylko

/
/
/
117 Views

Wieloosobowa strzelanka wampirów Redfall, stworzona przez dewelopera Arkane Studios, wydana na początku tego roku i zebrała średnie recenzje zarówno od krytyków, jak i graczy – Informator gier przyznał grze 5 z 10 punktów. Przed premierą w maju Xbox ujawnił, że Redfall zostanie uruchomiony tylko w trybie jakości 30 klatek na sekundę na Xbox Series X/S, zauważając, że tryb wydajności pojawi się w późniejszym, nieokreślonym terminie. Prawie sześć miesięcy później nadeszła ta data: tryb wydajności jest już dostępny w Redfall.

Wydawca Bethesda Opis zmian na temat dzisiejszej aktualizacji Redfall nie określam, jak dokładnie działa ten tryb wydajności, ale prawdopodobnie gra działa w 60 FPS. Ta aktualizacja wprowadza także do Arkane kilka bardzo oczekiwanych funkcji, w tym zabójstwa z ukrycia, więcej opcji ułatwień dostępu, ulepszenia komunikacji w trybie wieloosobowym i nie tylko.

„Ta poprawka wprowadza tryb wydajności na Xbox Series X/S, zabójstwa z ukrycia, nowe ustawienia kontrolera, ulepszenia dostępności i wiele więcej” – czytamy w notatkach o aktualizacji. „Odkryj jeszcze bardziej niebezpieczne Redfall ze zwiększoną populacją wrogów w otwartym świecie i nowymi spotkaniami”.

Poniżej znajduje się pełne podsumowanie wszystkiego, co zawiera dzisiejsza aktualizacja Redfall:

Wydajność i stabilność

  • Włączono tryb wydajności na Xbox Series X|S.
  • Poprawiona wydajność i stabilność komputera w szerokim zakresie konfiguracji sprzętowych
  • Rozwiązano kilka awarii pamięci Edge Case.
  • Rozwiązano problem z uszkodzeniem grafiki przy zmianie rozdzielczości w przypadku procesorów graficznych AMD.
  • Naprawiono problem z resetowaniem ustawień gry do wartości domyślnych podczas wyświetlania w oknie na drugim monitorze.
  • Ustawienie wygładzania jest teraz ukryte w Ustawieniach wideo, gdy włączone jest skalowanie AMD FSR 2.1.
  • Wprowadzono różne ulepszenia wydajności umiejętności bohaterów, broni i ogólnych systemów gry.
  • Różne poprawki wspierające prawidłowe wyzwalanie zdolności Bohatera pomimo czynników środowiskowych, takich jak drabiny, śmiercionośna mgła, porażenie prądem i nie tylko.
  • Ulepszenia nawigacji gracza i kolizji zarówno w Redfall Commons, jak i Burial Point.

Interfejs użytkownika

  • Broń z tłumikami lub wyciszoną lufą odzwierciedla teraz swój „cichy” stan w opisach narzędzi:
    • Wyciszona broń generuje mniej hałasu i rzadziej zaalarmuje pobliskich wrogów.
  • Wskaźniki skarbca i płaszcza wyświetlają się teraz w interfejsie HUD, gdy powierzchnię można przeskoczyć lub przykryć.
  • Tabela informacyjna misji teraz lepiej dzieli misje główne od misji opcjonalnych.
  • Ulepszenia funkcjonalne znaczników kompasu i obszarów wyszukiwania celów, aby działać bardziej spójnie.
  • Znaczniki historyczne wyświetlają się teraz na mapie w stanie zablokowanym, gdy gracze ukończą misje wprowadzające w Redfall Commons i Burial Point.
  • Poprawiono czytelność zakupu amunicji.
  • Dodano wskaźnik poza ekranem, gdy Bribón zostaje powalony.
  • Naprawiono błąd, przez który obszary poszukiwań celów blokowały akcje szybkiej podróży podczas korzystania z mapy.
  • Klawisz skrótu zamiany tekstu na mowę jest teraz wyświetlany zawsze, gdy jest aktywny.
  • Raportowanie graczy pokazuje teraz wskaźnik ładowania podczas przesyłania.
  • Wyjaśniono opis osiągnięcia dla Rum Runner.

Dostępność

  • Ulepszenia narracji ekranowej:
    • Narracja jest aktualizowana, gdy stan lobby gry wieloosobowej zmienia się z Gotowy na Niegotowy.
    • Wsparcie, gdy pole wprowadzania tekstu jest otwarte. Narracja jest aktualizowana co siedem sekund, jeśli pole pozostaje otwarte.
    • Opisuje elementy sterujące menu „Wstecz” i „Znajomi” na wszystkich stronach menu Ustawienia.
    • Obsługa pola wprowadzania nazwy użytkownika w podmenu „Dodaj znajomych do gry międzyplatformowej”.
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze byli proszeni o „Naciśnij Enter”, gdy byli skupieni na polu wprowadzania nazwy użytkownika w podmenu „Dodaj znajomych Bethesda.net”.
    • Obsługa kontroli nawigacji w menu Hero Select i System Select.
    • Narruje zaproszenia do gier i powiadomienia o zaproszeniach do znajomych.
    • Po wybraniu zablokowanego poziomu trudności ekran opisuje typ trudności jako „Zablokowany”.
    • Po wybraniu odblokowanego poziomu trudności narrator ekranowy poinformuje o „Wybranym poziomie trudności”.
    • Podpowiedź System w menu głównym wyświetla tylko „System” i informuje o „Systemie” zarówno w menu głównym, jak i menu systemowym.
    • Obsługa kursora dla wszystkich przycisków i łączy, zarówno wejść cyfrowych, jak i analogowych.
    • Obsługa narracji, gdy sygnały są umieszczane lub usuwane ze świata:
      • Naprawiono kilka problemów z narracją ekranową w modach Bethesda.Net:
      • Usunięto niepoprawny monit o „Naciśnij Enter” w celu wprowadzenia adresu e-mail, nazwy użytkownika i/lub hasła podczas logowania.
      • Menu Pomoc konta Bethesda.net obsługuje teraz właściwą narrację.
      • Obsługa narracji w zaktualizowanej umowie Bethesda.Net.
  • Opuszczenie poczekalni dla wielu graczy teraz poprawnie brzmi „Zamknij”, a nie „Wyjdź” lub „Opuść poczekalnię”, gdy lista znajomych jest otwarta.
  • Oznaczenia lobby wizualnie i dźwiękowo rozróżniają teraz grę jednoosobową i wieloosobową:
    • Dodano dodatkową metodę sensoryczną w Archiwum, aby wskazać skupienie na pasku przewijania.
  • Poprawa działania światłoczułości w następujących obszarach:
    • Strzelanie z broni Clacker Unrivaled w ADS w pobliżu czerwonego światła awaryjnego.
    • Rozkwit migającego światła otoczenia spowodowany ostrzałem broni.
    • Wampirza śmierć i rozkład.
    • Eksplozje bomby kasetowej C4 Remiego wybuchają w krótkich odstępach czasu.
    • Przywołanie Windy Layli, gdy w pobliżu stoją inni gracze.

Rozgrywka

  • Liczne ulepszenia domyślnego strojenia wspomagania celowania i martwej strefy oraz więcej opcji dla graczy umożliwiających dostosowanie tych ustawień zarówno dla kontrolera, jak i klawiatury/myszy:
    • Zalecenia Arkane:
      • Dla fanów szybkiej rozgrywki wieloosobowej FPS – sprawdź ustawienia wstępne średniej, wysokiej lub liniowej odpowiedzi wejściowej, ponieważ ogólnie są one szybsze i bardziej responsywne.
      • Dla fanów wolniejszych gier FPS dla jednego gracza – sprawdź domyślne, niskie lub średnie ustawienia wstępne reakcji wejściowej, ponieważ wolniejsze krzywe reakcji sprawiają wrażenie, jakbyś miał nieco większą precyzję w stosunku do celu.
    • Zwiększanie/zmniejszanie czułości kontrolera w oparciu o domyślną wartość ustawień odpowiedzi wejściowej bezpośrednio zwiększa/zmniejsza ogólną prędkość skrętu w lewo/prawo.
    • W przypadku graczy, którzy zwiększają czułość kontrolera, rozważ wypróbowanie domyślnej/silnej/bardzo silnej siły wspomagania celowania i siły przyciągania ADS, jeśli potrzebujesz takiego wsparcia.
    • W przypadku graczy, którzy zmniejszają czułość kontrolera, wypróbuj ustawienia wstępne Bardzo słaba/słaba/domyślna siła wspomagania celowania i siła przyciągania ADS, aby zapobiec odczuciu walki o kontrolę nad swoim celem.
    • Majstrowanie przy ustawieniach wstępnych odpowiedzi wejściowej to świetny pierwszy krok, który pomoże Ci znaleźć ustawienia kontrolera, które będą dla Ciebie najlepsze.
  • Podczas misji Osiedlenie się Anna Creelman będzie teraz napełniać amunicję do pistoletu, strzelby i karabinu szturmowego gracza.
  • Dodano nowe spawnacje Gniazda Wampirów do dzielnic Starego Miasta i Sedgewick.
  • Dodano ostrze samouczka i wpis w archiwum dotyczący pozostałości psychicznych.
  • C4 Remiego nie pozostaje już na świecie po eksplozji.
  • Różne poprawki dotyczące trwałości celów misji.
  • Dodano dialog misji dla Fall Like Lightning.

Walka

  • Gracze mogą teraz podkraść się i pokonać nieświadomych wrogów Kultystów i Bellwetherów za pomocą wystawionej broni.
  • Zwiększona populacja wrogów w otwartym świecie i równoważenie spotkań misji.
  • Dodano unikalne spotkania z wrogami w otwartym świecie w Redfall Commons.
  • Dodano elementy lekkiej lub odblaskowej odzieży dla wampirów i ludzkich NPC, aby poprawić widoczność w nocy.
  • Zwiększono ilość amunicji w obszarach wokół remizy, aby pomóc nowym graczom w utrzymaniu zasobów na początku gry.
  • Wrogowie zmieniają teraz pozycję, aby uniknąć przyjaznego ognia.
  • Bribón ma teraz pewność, że zszokuje pobliskich wrogów, używając Syreny z aktywowaną umiejętnością Robot Rock.
  • Remi zostanie teraz powiadomiony, kiedy i gdzie Bribón zostanie zestrzelony.
  • Naprawiono kilka scenariuszy, w których wrogowie mogli utknąć w stanie bezczynności i przestać wchodzić w interakcję z graczem.
  • Celowniki i lufy tłumików zostały zaktualizowane, aby poprawić widoczność celownika.
  • Celowniki wykorzystujące zieloną emisję zostały dostrojone, aby nie świeciły tak jasno w nocy.
  • Poprawiono skalę i położenie magazynów, aby zapobiec przycinaniu i innym problemom z animacjami.
  • Poprawiono zachowanie Rook w walce na arenie bossa Czarnego Słońca.

Środowisko

  • Do mapy i innych lokalizacji w dzielnicy Redfall Commons dodano odniesienia do dzielnicy Burial Point.
  • Poprawiono prezentację oświetlenia na arenie bossa Czarnego Słońca.
  • Poprawiono wierność wizualną psychicznych motyli kosmicznych, kieszeni mgłowych, świecącego znaku Czarnego Słońca i różnych efektów wodnych.

Tryb wieloosobowy

  • Dodano wizualnie odrębne wskaźniki i znaczniki graczy dla sesji wieloosobowych oraz unikalny kolor pingu w trybie współpracy dla każdego gracza w drużynie.
  • Poprawiona widoczność pingu gracza.
  • Osiągnięcie Light’s Out będzie teraz przyznawane w trybie wieloosobowym tylko wtedy, gdy aktywna jest misja Zagubieni we mgle.

I to wszystko w dzisiejszej ogromnej aktualizacji Redfall.

Więcej o grze przeczytasz w artykule Informator gier Przejrzyj Redfall, a następnie przeczytaj, dlaczego Redfall przypomina nam, że odmienność jest dobra, nawet jeśli gra taka nie jest.


Czy wskakujesz do Redfall, aby sprawdzić tryb wydajności na konsoli Xbox Series X/S? Daj nam znać w komentarzach poniżej!

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar