Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Nintendo wciąż nie chce powiedzieć, kto tworzy jego gry, a ponieważ Princess Peach Showtime wydaje się być dziełem ukochanego studia, nikt nie jest pewien, dlaczego

/
/
/
58 Views

Dataminerzy najwyraźniej odkryli twórcę Princess Peach: Showtime, mimo że Nintendo kontynuuje swój bardzo dziwny schemat odmawiania ogłoszenia, kto stoi za jej grami przed premierą.

„Zespół programistów zostanie wymieniony w napisach końcowych gry” – mówi Nintendo Eurogamer. To stwierdzenie pojawia się później dane graczy najnowsze demo Princess Peach: Showtime, aby odkryć wskazówki, że może zostać opracowane przez Good-Feel. To niezależne japońskie studio, które współpracowało z Nintendo przy grach takich jak Kirby’s Epic Yarn i Yoshi’s Crafted World.

Jeśli Good-Feel to naprawdę studio stojące za Princess Peach: Showtime, dlaczego Nintendo aktywnie ukrywa tę informację przed światem? Kirby’s Epic Yarn to uwielbiany klasyk na Wii i choć Yoshi’s Crafted World spotkał się z bardziej stonowanym przyjęciem, jego reputacja jest nadal przyzwoita. Poza tym można by pomyśleć, że prosty fakt, że Nintendo wybrało to studio na partnera deweloperskiego, byłby wystarczająco mocnym dowodem jego umiejętności tworzenia gier.

Nintendo regularnie współpracuje z zewnętrznymi studiami przy wszystkich grach oprócz największych, czego godnymi uwagi przykładami są Intelligent Systems i HAL Laboratory, które w dużej mierze odpowiadają za niektóre z największych marek firmy. Jednak w ostatnich latach Nintendo niechętnie oferowało swoim partnerom kredyty przedpremierowe.

(Zdjęcie: Nintendo)

Stało się to godnym uwagi sedno rozmowy w zeszłym roku, kiedy fani zaczęli się zastanawiać, kto pracuje nad remake’iem Super Mario RPG. To nowe podejście okazało się doskonałe – więcej informacji znajdziesz w naszej recenzji gier RPG Super Mario – i nic dziwnego, skoro powstało w ArtePiazza, japońskim studiu znanym przede wszystkim ze wspaniałych przeróbek i remasterów serii Dragon Quest.

Oczywiście Nintendo może ujawnić tyle lub niewiele na temat swoich gier, ile chce przedpremierowo, ale wydaje się, że jest to rodzaj informacji, który zwykle podaje się w komunikacie prasowym zaraz po ogłoszeniu gry. Można by pomyśleć, że twórcy gry również chcieliby być rozpoznawani jako ludzie, którzy ją faktycznie tworzą. W końcu nie trzeba czekać do napisów końcowych Barbie, żeby dowiedzieć się, że prowadziła ją Greta Gerwig.

Może Nintendo chce, żeby wszyscy myśleli, że swoje gry rozwija wyłącznie wewnętrznie? Biorąc pod uwagę, jak wiele osób uważa, że ​​Intelligent Systems i HAL Laboratory to własne studia, może to zadziałać. Być może firma chce podkreślić, jak blisko współpracuje ze studiami zewnętrznymi,… nie zdradzając ich istnienia aż do momentu premiery?

Jestem po prostu bardzo zdezorientowany tym wszystkim, szczególnie w branży gier, która ma tendencję do zapewniania większej przejrzystości w zakresie sposobu tworzenia gier – i konkretnych osób odpowiedzialnych za ich tworzenie – niż kiedykolwiek wcześniej. Mamy nadzieję, że następnym razem, gdy Nintendo ujawni nową wersję średniej półki, nie będziemy musieli polegać na eksploratorach danych, aby odkryć ludzi, którzy ją faktycznie tworzą.

Nasza lista najlepsze gry na Switcha zawiera informacje takie jak, wiesz, twórca każdego tytułu.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar