Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Naughty Dog podobno zwalnia co najmniej 25 osób w grze wieloosobowej Last Of Us „On Ice”

/
/
/
110 Views

Moje Miasto donosi, że Naughty Dog, własne studio PlayStation odpowiedzialne za serie The Last of Us i Uncharted, zwolniło co najmniej 25 deweloperów, skracając ich kontrakty. Według dwóch z nich zwolnienia rozpoczęły się w zeszłym tygodniu Kotaku Ucierpiały źródła i różne działy, od sztuki po produkcję. Większość zwolnionych pracowników pracowała w dziale kontroli jakości Naughty Dog.

Zwolnienie 25 deweloperów kontraktowych było częścią redukcji zatrudnienia w studiu, ale Moje Miasto donosi, że nie wydaje się, aby problem dotyczył pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Źródła publikacji podają, że zwalnianym nie oferuje się odpraw, a osoby, których to dotyczy (a także te, które nadal pracują w Naughty Dog) są „naciskane, aby wiadomości były cicho”.

Moje Miasto twierdzi, że umowy z dotkniętymi pracownikami zostaną oficjalnie rozwiązane dopiero pod koniec października, a osoby dotknięte mają pracować przez cały miesiąc.

Informator gier skontaktował się z PlayStation z prośbą o komentarz lub oświadczenie.

W Kotaku z raportu wynika, że ​​jedno ze źródeł twierdzi, że będąca w fazie rozwoju gra wieloosobowa studia Naughty Dog Last of Us nie została całkowicie anulowana, ale „w zasadzie jest w tym momencie na lodzie”. Jest to następstwem wiadomości z początku tego roku, kiedy Naughty Dog stwierdziło, że gra potrzebuje więcej czasu i że „nasz zespół będzie nadal pracować nad projektem, a także nad innymi grami w fazie rozwoju, w tym nad zupełnie nowym trybem dla jednego gracza”.

Kilka tygodni po tym oświadczeniu studia Bloomberga poinformował, że po niedawnej ocenie zespół pracujący nad grą został zmniejszony. W publikacji napisano, że Sony poprosiło dewelopera Destiny 2, firmę Bungie, której jest obecnie właścicielem po przejęciu za 3,6 miliarda dolarów w styczniu ubiegłego roku, o ocenę rozwoju gry wieloosobowej Last of Us. Bungie podobno kwestionowało jej długoterminową rentowność jako gry działającej na żywo, co doprowadziło do ponownej oceny gry przez Naughty Dog, ograniczenia zespołu i przeniesienia programistów do innych projektów.

[Source: Kotaku]


Serca Informator gier Pracownicy są ze wszystkimi, których dotknęły zwolnienia i którzy nadal pracują w studiu.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar