Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Mój najbardziej oczekiwany budowniczy miast zostaje doprowadzony do granic możliwości dzięki tej kompilacji składającej się z 20 000 konstrukcji, której ukończenie zajęło 32 godziny

/
/
/
95 Views

Bulwark: Falconeer Chronicles było już moim najbardziej oczekiwanym narzędziem do budowania miast, ale teraz, gdy widziałem, jak jeden z pierwszych graczy wykorzystuje jego możliwości, jeszcze bardziej jestem podekscytowany możliwością jego przetestowania.

Na początku tego miesiąca wziąłem udział w limitowanej wersji demonstracyjnej Bulwark. Akcja rozgrywa się w tym samym świecie, co gra fantasy o walkach powietrznych The Falconeer. Jest to ponura gra o budowaniu miast, w której Twoja osada przylega do każdej poszarpanej skarpy, wysokiego klifu lub zwykłego kawałka skały, jaki znajdziesz. Wersja demonstracyjna dość mocno ograniczyła liczbę budynków, które można stworzyć, ale to nie powstrzymało mnie od zakochania się w masywnych systemach, przypominających niemal klocki LEGO.

Jednak moje wysiłki w tym demie zostały teraz całkowicie zawstydzone. W filmie udostępnionym wyłącznie GameMe+ użytkownik Bulwark Discord, Crushius, stworzył tętniącą życiem metropolię nad ubijającymi się falami Ursee – podczas gdy moje prace demonstracyjne obejmowały zaledwie kilka konstrukcji, wysiłek Crushiusa składa się z ponad 20 000 splecionych ze sobą dzięki wspaniałemu systemowi zasobów Bulwark.

Stworzenie miasta zajęło Crushiusowi 32 godziny i wymagało użycia najwyższej klasy sprzętu, aby zapewnić jego płynne działanie, ale rezultaty są zdumiewające. Prawie każda powierzchnia wydaje się pokryta, budynki wiszą jak skały wszędzie tam, gdzie tylko mogą położyć fundamenty. Zwykle Bulwark i jego poprzednik charakteryzują się industrialną, niemal tłustą estetyką, ale tworząc to rozległe miasto, Crushius zdaje się to podważyć, zmieniając Bulwark w coś wywodzącego się z fantasy, bardziej przypominającego coś z ruchu art déco lub Malarstwo Gustava Klimta niż industrialne klimaty tego świata.

Pogodziłem się z tym, że nigdy nie stworzę niczego tak imponującego w prawie żadnym kreatorze miast, ale to z pewnością nie osłabiło mojego entuzjazmu związanego z Bulwark. Tak wiele aspektów jego istnienia jest fascynujących, począwszy od rozpoczęcia przez twórcę jednego z najbardziej kultowych modów do Skyrim wszechczasów, po filozofię, która doprowadziła do przejścia od symulatora walki do budowania miast. Bulwark: Falconeer Chronicles ukaże się 26 marca na PS4, PS5, Xbox Series X, Xbox One i PC za pośrednictwem GOG, Epic Games Store i Para – gdzie nadal możesz osobiście sprawdzić to demo.

Myślę, że czeka nas nowy wpis na naszej liście najlepsi budowniczowie miast.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar