Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Mapa świata Final Fantasy 7 Rebirth będzie zawierała znacznie więcej Sephirotha w porównaniu z oryginalnym klasykiem z 1997 roku

/
/
/
78 Views

Final Fantasy 7 Rebirth nie tylko przerabia środkową część klasycznej gry, ale rozszerza każdy jej aspekt, w tym to, jak często kultowy Sephiroth pojawia się na mapie świata.

Jednoskrzydły Anioł był już zaskakująco licznie obecny w remake’u Final Fantasy 7 z 2020 roku, zwłaszcza w porównaniu z aktem otwierającym oryginalną grę. Kontynuacja podobno idzie o krok dalej. „Remake opisuje twoje spotkanie z Sephiroth, a teraz w Rebirth chcieliśmy uczynić Sephiroth bardzo wyraźnym antagonistą i celem dla postaci, które będą podążać podczas swojej podróży w Rebirth” – mówi producent Yoshinori Kitase w wywiadzie dla Informator gier.

Kitase wyjaśnia, że ​​głównego złoczyńcy „nie widywano zbyt często w [original’s] mapie świata”, ale zespół zdecydował się „przesunąć ten element” w nadchodzącej kontynuacji. Oryginalna gra wysyła Cloud & Co. po mapie świata w pogoni za Sephirothem, ale rzadko widuje się go w wielokątnym ciele. Zamiast tego NPC będą szeptać o nim ciche słowa, w przeciwnym razie możesz natknąć się na zniszczenia pozostawione po nim.

Ciekaw jestem, ile jeszcze Sephirotha tak naprawdę zobaczymy. Część jego tajemniczego i niebezpiecznego uroku wynikała z jego nieobecności w grze – nie musiał być fizycznie obecny, aby wywrzeć wpływ, w wyniku czego złoczyńca stał się ikoną. Po spin-offach i projektach multimedialnych nieco za bardzo wyostrzył swoją rywalizację z Cloudem – szczególnie w Advent Children i Kingdom Hearts – ale miejmy nadzieję, że Rebirth zachowa swój urok, jednocześnie popisując się więcej.

Większa rola Sephirotha ma również na celu uczynienie złoczyńcy nieco bardziej współczującym. „Uznaliśmy, że konieczne jest bardzo jasne przedstawienie tego, jak stał się osobą, którą jest teraz w Rebirth” – wyjaśnia reżyser Naoki Hamaguchi. „Nawet jako twórca tej gry widziałem, jak Sephiroth odkrywa prawdę i upada dalej i dalej w ciemność – jak popadnięcie w niełaskę – i przedstawiając to w jego wyrazie twarzy, naprawdę mogłem mu współczuć”.

Aby to osiągnąć, zespół programistów zachował sekwencję retrospekcji z oryginału, która zabiera Clouda i Sephirotha na wyprawę na Górę Nibel, gdzie ich ścieżki się rozchodzą i, co ważniejsze, gdzie Sephiroth otrzymuje tragiczną historię pochodzenia. Hamaguchi mówi jednak, że współczujący zwrot w postaci będzie kontynuowany przez całą przygodę: „Wierzę, że w trakcie Rebirth gracze nie tylko będą mogli nawiązać kontakt z Cloud i zrozumieć go, ale także z Sephiroth dzięki tej grze.

Square Enix nieustannie dokucza fanom z powodu najbardziej dramatycznego momentu w grze, z którego najbardziej znane jest Sephiroth.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar