Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Lider No Man’s Sky twierdzi, że Light No Fire pozwoli ci wspiąć się na góry „wysokie na wiele kilometrów, wyższe niż Everest”

/
/
/
61 Views

Hello Games, studio odpowiedzialne za No Man’s Sky, odwraca wzrok od nieskończonych obietnic kosmosu w nadchodzącej grze Light No Fire, która obiecuje odtworzyć pojedynczą planetę, która jest większa od tej, na której żyjemy. Obejmuje to wszystkie góry, na które można się wspiąć, a niektóre z nich są „wysokie na wiele kilometrów, wyższe niż Everest” – twierdzi kierownik projektu.

„W przypadku No Man’s Sky wygenerowaliśmy cały wszechświat złożony z rzadkich planet wyglądających na obce, co nie było łatwe” – wyjaśnia założyciel Sean Murray podczas The Game Awards. „To było trudne, ale chcieliśmy zrobić coś znacznie trudniejszego”. Tym czymś jest Light No Fire, gra, która generuje „pierwszy naprawdę otwarty świat” w grach wideo, na pojedynczej planecie fantasy, „większej od Ziemi” i „bez granic”.

W Light No Fire odkryjesz niezbadane tereny z grupą przyjaciół, natkniesz się na urocze miasteczko pełne NPC lub złapiesz latające wierzchowce, aby ułatwić transport.

Ale Murray wydawał się bardziej podekscytowany perspektywą wspinania się na ogromne góry, pomimo całego latania w przyczepie. „Coś z górami. Prawdziwe góry, nie góry z gier wideo, ale góry wysokie na wiele kilometrów, wyższe od Everestu, że kiedy wejdziesz na szczyt i wyjrzysz, zobaczysz rzeki, kaniony i kontynenty. Dotarcie na piechotę może zająć nawet kilka godzin.

Niezależnie od tego, jak duży będzie Light No Fire w momencie premiery, studio ma nadzieję, że może wzbogacić grę o następną dekadę, tak jak miało to miejsce w przypadku No Man’s Sky. „To gra, którą chciałbym aktualizować za dziesięć lat” – zadumał się Murray. Nie ma żadnych informacji na temat daty premiery Light No Fire, ale Murray twierdzi, że prace nad grą trwają od pięciu lat przy udziale dwunastu programistów.

Fani No Man’s Sky byli ostrzegając programistę, aby nie obiecywał za dużo i znowu poniżej oczekiwań. CD Projekt Red nawet żartował na temat wspólnych łuków odkupienia deweloperów.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar