Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Koncepcyjny produkt Razera na targach CES podwaja wrażenia dotykowe

/
/
/
74 Views

Razer kontynuuje swoje głębokie zanurzenie się w świat wrażeń dotykowych. Kontynuując ubiegłoroczny projekt koncepcyjny CES, Project Carol, który zapewnił dźwięk przestrzenny i wrażenia dotykowe w poduszce zagłówka fotela do gier, marka zaprezentowała Project Esther.

To pierwsza demonstracja firmy technologii Sensa HD – systemu dotykowego, który może ostatecznie pojawić się na lunchu HyperSense, jeśli prace nad nim będą kontynuowane. Project Esther to kolejna poduszka dotykowa (choć zaprojektowana tak, aby rozciągała się całkowicie na oparciu fotela i siedziska do gier), prezentująca szerokopasmowe wsparcie dotykowe HD Sensa z wielokierunkowym ruchem i kompatybilnością z szeroką gamą urządzeń.

Matę pod krzesło zaprojektowano tak, aby można ją było przymocować do istniejącego krzesła do gier, zapewniając informacje zwrotne dotyczące działań w grze w świecie rzeczywistym. Po przejęciu przez markę Interhaptics w 2022 roku Razer podwoił swoje oryginalne rozwiązania HyperSense. W tej koncepcji twórcy gier mają kontrolę nad kierunkiem każdego systemu dotykowego, ale istnieje również element typu „plug and play”, dzięki któremu pokrycie siedzenia zmienia również codzienne wejście audio w sprzężenie dotykowe.

Projekt Razera Esther

(Zdjęcie: Razer)

Wydaje się, że w ciągu ostatnich kilku lat Razer szczególnie mocno poczynił prace nad technologią dotykową, ale nadal jest to gadżet peryferyjny. Tak, masz zestawy słuchawkowe Razer Kraken V3 HyperSense i Razer Kaira Pro, które zapewniają imponujące rezultaty dzięki zastosowaniu tej technologii, ale wciąż nie widać znaczącego postępu w świecie popularnych krzeseł do gier. Kilka lat temu nieuchwytny Razer Enki Pro HyperSense wisiał na końcu kija, ale to się nie zmaterializowało. Entuzjaści mogą wydać tysiące dolarów na konfigurację w stylu Ready Player One od bardziej specjalistycznych marek, ale przed nimi jeszcze długa droga, zanim taka technologia przedostanie się do głównego nurtu.

Projekt Esther prawdopodobnie nie pojawi się na wystawie CES, ale oznacza ciągły nacisk samego Razera na wrażenia dotykowe. To powiedziawszy, do głównego nurtu obsługi foteli do gier może minąć jeszcze kilka lat, biorąc pod uwagę, że jest to nasza druga targi CES, w których panuje haptyka.

We współpracy z ROG Ally

Aby zapoznać się z niektórymi ulepszeniami konfiguracji, które możesz faktycznie pobrać, sprawdź najlepsze biurka do gier I najlepsze komputery do gier w sklepie. Lub spójrz na najlepsze zestawy słuchawkowe do gier aby uzyskać więcej opcji dotykowych.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar