Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Irytujące pułapki z trzeciego sezonu Diablo 4 wpędzają graczy w szał: „Nie rozumiem ich obsesji na punkcie marnowania naszego czasu”

/
/
/
87 Views

Zbliża się trzeci sezon Diablo 4 i reakcja na nową zawartość nie jest jak dotąd szczególnie pozytywna. Jednym z najczęstszych punktów krytyki jest dodanie pułapek, które wielu graczy uważa za wręcz denerwujące.

Krypty są głównym dodatkiem w tym sezonie Diablo 4 i dodają nowy typ lochów, które można pokonać za pomocą dodatkowych nagród. Mają też pułapki. Istnieją duże, wirujące płomienie, plamy ognia na podłodze – jeśli widziałeś już loch w grze wideo, znasz tę wiertarkę. Można złagodzić obrażenia wyrządzane przez te pułapki, ale istnieje również mechanika, dzięki której otrzymujesz dodatkowe łupy, utrzymując określony totem na swojej postaci, ale tracisz ten totem, gdy zostaniesz trafiony przez pułapki. Aby więc uzyskać maksymalne nagrody, musisz ćwiczyć dobre poruszanie się na poziomie, którego Diablo 4 tak naprawdę nie wymagało aż do tego momentu.

„Czy ktoś już ma dość pułapki BS?” jako jeden gracz Reddit pyta. „Przykro mi, ale są po prostu gigantyczną przeszkodą w oczyszczaniu obszarów, powodując powolność i irytację. Oglądałem strumień, w którym powiedzieli, że dodają więcej pułapek do lochów, ale jest to szalenie śmieszne i już mam zamiar to zakończyć. „

„Nie rozumiem ich obsesji na punkcie marnowania naszego czasu” inny się zgadza. „Podobnie jak człowiek, te puste pomieszczenia-pułapki nie są trudne, są po prostu denerwujące i muszę tracić czas na bieganie przez nie, podczas gdy mogło to być zwykłe pomieszczenie pełne potworów do zabicia, co jest zabawną częścią gry .”

To pogląd przewijający się w wielu komentarzach – w Diablo chodzi o niszczenie potworów z niemal bezmyślną skutecznością, więc wszystko, co spowalnia ten proces, może być frustrujące. Jest kilku graczy, którzy po cichu przyznają, że lubią pułapki jako inny rodzaj wyzwania, ale te głosy są w dużej mierze zagłuszane przez morze skarg.

Pułapki te wywołały wiele niekorzystnych porównań z Labiryntem w Path of Exile, w którym wiele lat temu dodano podobne pułapki, a społeczność szybko je wycofała. Jako inny gracz pisze„Nie mogę uwierzyć, że zespół Blizzarda pomyślał, że dodanie pułapek to dobry pomysł. To nie pasuje do gry Diablo. Jest powód, dla którego PoE wprowadziło wszystkie zmiany w Labiryncie, ponieważ ludzie nie lubią tego robić coś w tym rodzaju.”

„To dziwne” – jednak inny się zgadza. „Labirynt/pułapki to coś, co zrobiło PoE 10 lat temu – dziesięć lat temu – potem zdał sobie sprawę, że to bardziej frustrujące niż zabawne, i nie wrócił do tej koncepcji. Blizzard, studio AAA, powraca do tego samego błędu popełnianego od dziesięciu lat przez niezależnego dewelopera. Naprawdę nie rozumiem podejścia Blizzarda do Diablo 4.”

Nowy towarzysz Diablo 4 z trzeciego sezonu musiałby być „strasznie obezwładniony”, aby Blizzard mógł cokolwiek zrobić.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar