Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Gdy Rockstar sprowadza pracowników z powrotem do biura, niektórzy twórcy GTA 6 obawiają się, że kontynuacja wykrwawi talenty w końcowej fazie: „Utrata kluczowych osób w zespołach byłaby bardzo, bardzo zła”

/
/
/
46 Views

Niektórzy deweloperzy GTA 6 z zapałem odrzucają wskazówki Rockstar, że naciski na pracowników, aby wrócili do biur, ostatecznie pomogą w stworzeniu lepszej kontynuacji.

Pod koniec lutego kierownictwo wyższego szczebla Rockstar poprosiło programistów GTA 6, którzy wcześniej pracowali zdalnie, o powrót do biura pięć dni w tygodniu na ostatnim etapie prac nad kontynuacją ze względów „produktywności” i „bezpieczeństwa”.

Teraz rozmawiam z Następstwa pod warunkiem zachowania anonimowości dwóch pracowników sprzeciwia się poglądowi, że praca w biurze będzie wiązać się z „namacalnymi korzyściami”, o których wspomniał Rockstar, nawołując do powrotu do biura.

Jeśli chodzi o aspekt bezpieczeństwa sytuacji, który odnosi się do częstości występowania wycieków, co było szczególnie niekorzystne w przypadku GTA 6, istniały różne stopnie zrozumienia.

„Bezpieczeństwo to zdecydowanie argument, który łatwiej przyjąć w dobrej wierze, ponieważ zdarzały się przecieki, które stanowiły poważny problem” – powiedział jeden z pracowników Rockstar. „Musimy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby utrudnić atakującym dostanie się do naszych systemów”.

Inny pracownik argumentował jednak, że wycieki mogą zdarzać się zarówno w przypadku pracy biurowej, jak i zdalnej. „W przeszłości zdarzały się przecieki, niezależnie od tego, jaką mieliśmy konfigurację. Wracamy [Red Dead Redemption 2] mieliśmy przecieki w okolicach premiery tej gry. Nigdy nie będzie stuprocentowo całkowicie bezpieczne. Ludzie będą zmotywowani do ujawniania naszych treści, ponieważ istnieje duże zainteresowanie produktami, które tworzymy”.

(Źródło zdjęcia: Rockstar)

Wśród ankietowanych pracowników nie ma jednak zgody co do tego, że większość pracowników może być równie produktywna w domu, jak w biurze.

„Jeśli jesteś programistą, znacznie łatwiej jest ci pracować zdalnie niż w przypadku innych ról związanych z aktorstwem, mocapem i tym podobnymi” – powiedział jeden z pracowników Rockstar. „Ale rzeczywistość jest taka, że ​​prawdopodobnie większość osób zatrudnionych w dziale rozwoju nie musi codziennie przebywać w biurze, aby wykonywać swoją pracę”.

„Jeśli spojrzymy na nasz poprzedni projekt, [Red Dead Redemption 2], gdzie pracowaliśmy przez pięć dni w biurze, nadal pracujemy zdalnie ze wszystkimi innymi studiami” – powiedział inny pracownik Rockstar. „Więc niezależnie od tego, czy byłeś w biurze, czy nie, nadal pracowałeś zdalnie. … Pracujesz z wieloma osobami w tak wielu różnych zespołach. Zdecydowanej większości z nich nie będzie w miejscu, w którym pracujesz.”

Co więcej, jeden z pracowników zwrócił uwagę na obecną politykę firmy Rockstar dotyczącą zdalnych zwolnień lekarskich, zgodnie z którą „lekko chorzy” pracownicy mogą kontynuować pracę z domu, co pozytywnie wpływa na produktywność, a co „zostanie całkowicie utracone… To spowoduje utratę produktywności dla wszystkich pracowników”. Firma.”

„Bardzo się martwimy, że stracimy z tego powodu personel lub będzie to miało duży negatywny wpływ na zdrowie ludzi” – powiedział inny pracownik Rockstar. „To bardzo antyrodzicielskie posunięcie. Dla osób niepełnosprawnych jest to ogromny problem”.

Co być może jeszcze ważniejsze, niektórzy pracownicy Rockstar obawiają się, że powrót do biura stworzy wstrząsający precedens dla ponownego wprowadzenia w studiu niesławnej kultury crunchu, która trafiła na pierwsze strony gazet w 2018 roku.

„Obawiamy się powrotu do tego” – powiedział jeden z pracowników Rockstar. „Przeszedłem przez kilka projektów i w obu nastąpił kryzys. Pierwszy był niezwykle trudny. Miałem wtedy znacznie mniej siwych włosów. … Chcemy kontynuować postępy, które poczyniliśmy jako firma, aby usuń tę toksyczną kulturę.”

Niektórzy pracownicy Rockstar rozmawiający z Aftermath wyrazili zaniepokojenie, że mandat Rockstar na stanowisku jest po prostu sposobem na „ciche zwalnianie ludzi” bez odprawy poprzez uczynienie pracy „nie do zniesienia” lub niedostępną. Pracownicy obawiają się, że część ich kolegów po prostu odejdzie od GTA 6 i Rockstar, gdy staną przed decyzją przedkładania swojego zdrowia nad pracę.

„Posiadanie ludzi, którzy przeszli [the end game of a project before]którzy wiedzą, co zrobić w danej sytuacji i wiedzą, jaka jest najlepsza decyzja, aby rozwiązać problem, jest lepsze niż zatrudnianie ludzi, którzy nie mieli takiego doświadczenia – którzy mogliby popełniać błędy, których w przeciwnym razie nie zrobiliby, gdyby nie to presja” – powiedział jeden z pracowników Rockstar. „Utrata kluczowych osób w zespołach byłaby bardzo, bardzo zła”.

Premiera GTA 6 ma nastąpić w 2025 roku.


Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar