Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Frustracja związana z Cities Skylines 2 zaczyna narastać zarówno wśród fanów budowania miast, jak i twórców treści: „To obraźliwe, że gra została wydana w taki sposób”

/
/
/
49 Views

Minęły już prawie cztery miesiące od premiery Cities: Skylines 2, a społeczności zaczyna brakować cierpliwości w oczekiwaniu na ulepszenia. Od jakiegoś czasu narastała frustracja związana z grą, a teraz, gdy kilku największych twórców zawartości gry zaczyna w znaczący sposób ujawniać swoje problemy, wydaje się, że społeczność osiąga punkt krytyczny.

Cities: Skylines 2 ukazało się w październiku i niemal natychmiast zostało wyrzucone w powietrze ze względu na fatalne problemy z wydajnością. Powaga tych problemów różniła się w zależności od gracza, ale wydawało się, że nawet najpotężniejszy sprzęt do gier nie był naprawdę odporny. Problemy z wydajnością były z pewnością ważnym czynnikiem w dwugwiazdkowej recenzji Cities: Skylines 2, którą opublikowałem dla GamesRadar+, a tego rodzaju problemy nadal są tematem większości poprawek po premierze gry.

Te poprawki znacznie przyczyniły się do uczynienia gry grywalną, ale w miarę jak fani budowania miast spędzili więcej czasu z symulacją, odkryli także kilka poważnych problemów z systemami będącymi sercem gry. W pewnym momencie Mariina Hallikainen, dyrektor generalna dewelopera Colossal Order, napisała, że ​​„jeśli nie lubisz symulacji, ta gra może po prostu nie być dla ciebie”. Wkrótce pojawiły się przeprosiny za to oświadczenie.

Hallikainen od jakiegoś czasu publikuje cotygodniowe blogi deweloperów, z których większość sprowadza się do ciągłych aktualizacji na temat opracowywania kolejnych poprawek poprawiających wydajność, z fragmentami wyciętymi tu i ówdzie w celu rozwiązania „rosnącej tendencji do toksyczności” w społeczności. Nic z tego tak naprawdę nie wskazywało, czy gracze mogą spodziewać się bardziej znaczących prac nad samą grą, a ponieważ nie było zbyt wiele do powiedzenia, blogi te zostały wstrzymane od zeszłego tygodnia.

Możesz iść przeglądać Komentarze na Reddicie jeśli chcesz zobaczyć odpowiedź na ostatnią część komunikacji z deweloperami, ale prawdopodobnie możesz odgadnąć ton. Oto kilka godnych uwagi odpowiedzi:

  • To brzmi, jakby zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję
  • Witam. Właśnie otrzymałem zwrot środków od Steam. Być może spróbuję ponownie za kilka lat, kiedy zakończy się to wczesnym dostępem i [the devs] zacznij być szczery.
  • Szkoda, że ​​nie kupiłem tej gry dwa razy, żeby móc zostawić dwie negatywne recenzje na Steamie
  • Żałuję, że kupiłem tę grę w dniu premiery. Nie mogę teraz zwrócić pieniędzy
  • Od jakiegoś czasu wyglądało to na oszustwo. CS2 powinno zostać oznaczone jako wydanie z wczesnym dostępem.
  • Zatem odpowiedzią na złość, żądania odpowiedzi i prośby o zwrot pieniędzy… jest zatrzymanie dzienników deweloperów? I nie odpowiedziałeś żadnemu z rozczarowanych klientów? Lol. Lmao. Mam dość tej firmy.

Teraz kilku znaczących twórców treści w społeczności Cities: Skylines 2 niezależnie zaczęło przedstawiać obszerne zestawienia swojej krytyki gry, czemu często towarzyszą zapowiedzi planów zakończenia lub ograniczenia relacji z CS2 do czasu, aż gra stanie się lepsza. Jednym z takich twórców jest Cities By Diana, który opublikował film w zeszłym tygodniu pod tytułem „Mam dość”.

„Nadal nie mamy oficjalnego wsparcia dla modów” – powiedziała Diana. „Nadal nie mamy zasobów niestandardowych”. A wiele mniejszych problemów – od niezgrabnego interfejsu użytkownika po sposób, w jaki śnieg gromadzi się na nierealistycznej prostej krawędzi na końcu mapy – w ogromnym stopniu się na to nakłada. „To obraźliwe, że gra jest wydawana w ten sposób” – stwierdziła Diana, dodając później: „To, co będę robić na tym kanale w przyszłości, było czymś, co chciałam robić od pierwszego uruchomienia Cities: Skylines 2. Idź dalej”. wracam do grania w zmodyfikowaną wersję Cities: Skylines 1.”

Wczoraj kolejny obszerne wideo dzięki uprzejmości kanału YouTube Biffa Plays Indie Games. Tam, gdzie Dianę zdawał się głównie niepokoić brak wsparcia dla modów w grze, Biffa przedstawiła całą masę uzasadnionych uwag krytycznych na temat podstawowych systemów rozgrywki. Krótko mówiąc, argumentował, że chociaż może istnieć wiele solidnych symulacji wpływających na zachowania Twojego miasta, nie da się zobaczyć, jak odbijają się one podczas gry. Nowe modele ruchu, łańcuchy produkcyjne, pogoda i pory roku – wszystkie te elementy rzekomo mają mieć wpływ na Twoje miasto, a nie można stwierdzić, jakie to są skutki.

„Często powtarzam, że mam nadzieję, że Cities: Skylines 2 będzie miało szansę na odkupienie No Man’s Sky” – powiedział Biffa. „No Man’s Sky miało ogromny potencjał. Obiecywało wiele, ale nie zostało zrealizowane. Co zrobili? Cóż, Hello Games wzięło pieniądze i włożyło je z powrotem do gry. Zrobili to, co powinno być w dniu premiery, i nie tylko Wzięli także odpowiedzialność za błędy, które popełnili, okazali pokorę i naprawili to”. Oczywiście mamy nadzieję, że Colossal Order może zrobić to samo z CS2.

W szczególności ten film wydaje się być punktem zwrotnym dla społeczności do tego stopnia, że ​​Colossal Order bezpośrednio na niego zareagował Świergotmówiąc: „Dziękujemy za konstruktywną i zwięzłą opinię, jest ona bardzo cenna. Dziękujemy także wszystkim, którzy skomentowali i przesłali nam film”.

„Myślę, że wszyscy w tym samym czasie dochodzimy do tego samego punktu frustracji z różnych powodów” – pisze na portalu City Planner Plays, inny popularny YouTuber Reddit. „Jutro porozmawiam trochę o mojej, ale są to zupełnie inne powody i są związane z błędami. Nie zrozumcie mnie źle – chcę, żeby gra była świetna i bardzo mi się w niej podoba, ale mam nadzieję, że wiele rzeczy zostanie ulepszonych. A ponieważ moje problemy mają wpływ na każdą kompilację, którą prowadzę, muszę to omówić”.

Taki jest ostatecznie ton tej dłuższej krytyki – cichy optymizm, że grę można lepiej połączyć z całą frustracją związaną z jej obecnym, długotrwałym stanem. Nie wydaje się jednak, aby społeczność była zbyt zainteresowana pozostaniem przy Cities: Skylines 2 w oczekiwaniu na te aktualizacje. Jak SteamDB pokazuje, że liczba graczy w sequelu po cichu spadła poniżej te z oryginalnej gryi chociaż to nie jest absolutny oznaką niepowodzenia, faktycznie wskazuje, że fani budowania miast mają obecnie bardziej zielone pastwiska.

Ze swojej strony Colossal Order tak naprawdę nie zrezygnowało z regularnej serii blogów dla deweloperów, a Hallikainen napisał, że „otrzymała przytłaczającą ilość opinii, które chciałyście co tydzień otrzymywać od nas, programistów”. Nowa blog deweloperski było od dawna oczekiwanym wyjaśnieniem, jak w rzeczywistości działają tajemnicze symulacje ekonomiczne gry. Nie oznacza to, że mniej frustrujące jest to, że nie widzisz tego rodzaju informacji w grze, ale przynajmniej jest to rodzaj jasnej komunikacji, której społeczność ma nadzieję widzieć częściej.

Jeśli chcesz zagrać w grę, są jeszcze inne opcje najlepsze gry o budowaniu miast tam.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar