Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Drugi sezon Diablo 4 jest pełen aktualizacji poprawiających jakość życia: kampanię, którą można pominąć, ulepszenia gry końcowej, szybsze zdobywanie poziomów, stałą sławę i wiele więcej

/
/
/
59 Views

Drugi sezon Diablo 4 wprowadza mnóstwo aktualizacji poprawiających jakość życia, opartych na opiniach graczy, a tylko niektóre z najważniejszych funkcji obejmują ulepszenia gry końcowej, szybsze zdobywanie poziomów, stałą sławę i wzmocnienia wierzchowców.

Pierwsza z dwóch aktualizacji deweloperów Diablo 4 dotyczących Sezonu 2, zatytułowana Sezon Krwi, została dzisiaj transmitowana na żywo i ujawniła nowy plan działania 1-100 dla graczy zmęczonych starym grindem, zmiany ułatwiające zdobycie najrzadszych przedmiotów w grze oraz Steam wersja gry. Być może jednak najważniejszą wiadomością, jaka nadejdzie z transmisji na żywo, jest zbiorcza całość aktualizacji poprawiających jakość życia, które mogą ukształtować postrzeganie graczy w stosunku do podstawowej gry.

Jedną z głównych zmian nadchodzących w sezonie 2 jest możliwość pominięcia kampanii przez nowych graczy po prologu, aby mogli od razu zagrać w zawartość sezonową. Obecnie musisz ukończyć główną kampanię, zanim będziesz mógł zająć się elementami sezonowymi, ale wszystko się zmieni wraz z premierą sezonu 2.

Zdobyte nagrody za sławę będą przenoszone z sezonu na sezon, a także z postaci na postać. Oznacza to, że zachowasz ładunki mikstur, dodatkowe punkty umiejętności, dodatkowe punkty paragonu, szepczące obole i wszelkie inne nagrody zakupione za Renown po zakończeniu sezonu i rozpoczęciu nowej postaci, niezależnie od tego, czy będzie to królestwo wieczne, czy sezonowe. Dla wyjaśnienia, nadal nie można przenosić nagród z jednego trybu gry do drugiego, więc nagrody twoich wiecznych postaci pozostaną w wiecznym królestwie, to samo dotyczy postaci sezonowych.

(Zdjęcie: Blizzard)

W porównaniu z Sezonem Złośliwego, w Sezonie 2 zdobędziesz PD i osiągniesz poziom 100 około 40% szybciej. Grindowanie na późnych poziomach było częstym problemem od premiery, więc dobrze jest widzieć, że zajęto się tym problemem.

Lochy Koszmaru również zostaną udoskonalone w sezonie 2. W szczególności będziesz mógł teleportować się do wnętrza lochów zamiast do zewnętrznego wejścia, oszczędzając ekran ładowania i czas. Podobnie Blizzard zwiększa gęstość potworów, zwiększając wytrzymałość towarzyszy NPC i zmniejszając potrzebę wycofywania się, umieszczając cele na bardziej liniowej ścieżce.

Gra końcowa Diablo 4, która od premiery była mocno krytykowana, również doczeka się bardzo potrzebnych zmian. Największą z nich jest drabinka bossów, która pozwoli graczom wybrać na cel farmę nowych i powracających pięciu bossów z gry końcowej dla Uniques i Uber Uniques, których liczba, według Blizzarda, będzie spadać „znacznie szybciej”. Podobnie częstotliwość pojawiania się wydarzeń Legionu i bossów światowych zostanie bardzo pożądana w sezonie 2.

W Sezonie 2 pojawi się także nowa ochrona przed śmiercią związaną z rozłączeniem. Teraz, gdy zostaniesz rozłączony podczas walki, automatycznie zużyjesz Zwoje Ucieczki, jeśli je posiadasz.

Wierzchowce są coraz wzmacniane i tak będzie teraz bądź szybszy i zwinniejszy. Będą też mogli po prostu przedrzeć się przez blokady, co brzmi cholernie satysfakcjonująco.

Kadzidła zapewnią premię do PD i będą trwać po twojej śmierci, zostanie odblokowanych więcej punktów orientacyjnych, jeśli pominiesz kampanię, aby przejść do pór roku, a potwory z całego świata nie będą już podążać za twoim poziomem odpowiednio po 55 i 75.

Jest tego mnóstwo, ale to jeszcze nie wszystko! Pełne informacje o łatce będą dostępne bliżej premiery Sezonu 2, a prawdopodobnie dowiemy się znacznie więcej po kolejnej aktualizacji deweloperów Sezonu 2, która odbędzie się 10 października. Przy odrobinie szczęścia wszystko to ma na celu ulepszenie gry.

My też wiemy Zmiany w jakości życia Diablo 4 będą pojawiać się przez cały sezon 2, a nie tylko w momencie premiery.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar