Hit enter after type your search item
Onime Marketing

Twoje źródło tricków do gier!

Call Of The Wild: Edge 393 bada, w jaki sposób twórcy Payday przenoszą gatunek napadów w przyszłość dzięki Den Of Wolves

/
/
/
77 Views

Z nielicznymi wyjątkami gra z otwartym światem była w dużej mierze domeną zachodnich studiów – tych z wystarczająco głębokimi kieszeniami, aby sfinansować rozwój wielkoskalowych piaskownic, bogatych zarówno pod względem zakresu, jak i szczegółowości. Ponieważ jednak wydawca NetEase najwyraźniej był przygotowany na wydawanie pieniędzy, Everstone z siedzibą w Hangzhou planuje umieścić Chiny w samym sercu gatunku dzięki nadchodzącemu Where Winds Meet.

Na okładce E392 rozmawiamy ze studiem o tej luksusowej produkcji, w której wcielasz się w zwinnego i akrobatycznego szermierza, którego umiejętności czerpią z wuxii: przeczącej fizyce fikcji sztuk walki, którą można zobaczyć w takich filmach jak Przyczajony tygrys, ukryty smok Anga Lee oraz Dom Latających Sztyletów Zhanga Yimou.

Jak zauważa główny projektant Where Winds Meet, Chris Lyu, „Tradycyjnie kung fu było używane głównie do bitew w grach”. Ale chociaż z pewnością nie brakuje przeciwników, przeciwko którym możesz przetestować swoje umiejętności bojowe, mistyczne zdolności, którymi zostałeś pobłogosławiony, pozwalają ci naginać zasady świata fizycznego do swojej woli na inne sposoby. Weźmy Chi Grip, który pozwala przyciągać przedmioty do siebie poprzez proste wyginanie palców: możesz go użyć, aby na przykład zdemaskować oszusta w grze związanej z piciem w tawernie. Wyjdź na zewnątrz, a być może skorzystasz z mocy Lotu Mieczem i wystrzelisz się ponad chmury, aby w ciągu kilku chwil przemierzyć duże połacie równin Qinghe o powierzchni pięciu kilometrów kwadratowych.

Everstone przedstawia dalsze fascynujące pomysły, takie jak możliwość przyjmowania charakterystycznych ról podczas gry online. Możesz udoskonalić swoje umiejętności leczenia – w pełni rozwinięta mechanika chorób w grze oznacza, że ​​gracze online mogą czasami potrzebować pomocy medycznej – lub kontynuować karierę jako uczony, ochroniarz lub przewoźnik, jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak by to było zostać przedindustrialny taksówkarz. W naszej obszernej okładce znajduje się znacznie więcej odkrywczych szczegółów tej, która zapowiada się na jedną z najprzystojniejszych i najbardziej ekspansywnych produkcji 2024 roku.

W innym miejscu numeru artysta Hotline Miami, El Huervo, dzieli się i omawia szereg żywych ilustracji koncepcyjnych, które pomogły zainspirować projekt Ultros, psychodelicznej Metroidvanii, która prosi cię o przezwyciężenie destrukcyjnych impulsów i kultywowanie lepszego świata. Rozmawiamy także z reżyserem Silent Hill i Forbidden Siren, Keiichiro Toyamą, o jego karierze na czele interaktywnego horroru i zbliżającym się powrocie do tego gatunku. W innym miejscu twórca Bomb Rush Cyberfunk, Team Reptile, przedstawia swoją „zimną” mantrę w Studio Profile, podczas gdy w The Making Of… Pentiment rozmawiamy z Joshem Sawyerem i Hannah Kennedy z Obsidian o tym, jak palimpsest pomysłów przekształcił się w pojedyncze dzieło sztuki .

W „Wiedza” przyglądamy się, jak niezależne brytyjskie studio 3-Fold Games rzuca światło na podróż pokolenia Windrush, podczas gdy projektant Fable Dene Carter omawia niespodziewany sukces swojego pasjonowanego projektu RPG, Moonring. W naszej sekcji Hype znajdziesz wczesne recenzje Life By You, Thanks Goodness You’re Here, Homeworld 3 i Pepper Grinder, natomiast w Play przedstawiamy werdykty dotyczące Alan Wake 2, Call Of Duty: Modern Warfare III, Last Train Home i nie tylko – wraz z pierwszą na świecie recenzją A Highland Song Inkle’a.

Podobnie jak w przypadku naszej gry z okładki, jest w niej jeszcze wiele do odkrycia, więc sięgnij po egzemplarz Edge 392, który jest już w sprzedaży.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This div height required for enabling the sticky sidebar